کد خبر: ۷۸۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - 06 August 2016
بانكداري ايراني - رییس کل بیمه مرکزی با تایید مشکلات حداقلی صورتهای مالی شرکت‌های بیمه گری ، بروز مشکلات جدید در صورتهای مالی شرکت‌های بیمه گری را ادعای کذب خواند و اعلام کرد که بیمه مرکزی تمام نظارتهای خود را با دقت تمام انجام داده است .
 بانكداري ايراني -  رییس کل بیمه مرکزی با تایید  مشکلات حداقلی صورتهای مالی شرکت‌های بیمه گری ،  بروز مشکلات جدید در صورتهای مالی شرکت‌های  بیمه گری را ادعای کذب خواند و اعلام کرد که  بیمه مرکزی تمام نظارتهای خود را با دقت تمام انجام داده است .

به گزارش  بانكداري ايراني ، از زمانی که صورتهای  مالی  بانکها با تردیدهایی روبرو شد کارشناسان همین سوال را از بیمه مرکزی نیز دارند که آیا صورتهای مالی شرکت های بیمه گری بدون ایراد بوده یا خیر؟ و آیا این صورتها  براساس استانداردهای بیمه مرکزی تهیه شده است  سوال اصلی کارشناسان است است که چرا مانند  بانک مرکزی برای مجامع بیمه‌ها  و تهیه صورتهای مالی انهاسخت گیری لازم نشد، زیرا  وضعیت غیر شفاف صورتهای مالی بیمه گران نه تنها به کسری ذخائر آنهاخاتمه  نمی یابد بلکه مشکلات دیگری مانند نمایش پرتفوی های غیر واقعی و عدم تجزیه سنی بدهکاران حق بیمه نیز در آن صورتهای مالی مشاهده می شود چرا مجمع  این شرکت‌های بیمه‌گری  برگزار شد. 

در همین رابطه رییس کل بیمه مرکزی در گفت‌وگو با بانکداری ایرانی هر گونه ایراد جدی بر صورتهای مالی را رد کرد و گفت که این صورتها با دقت نظر بررسی شد و ایرادی متوجه آنها نشده است لذا اجازه  انتشار و برگذاری مجامع داده شد .

عبدالناصر همتی با بیان اینکه  شاید ذخیره  برخی از بیمه گران کفایت لازم را نداشته  است اظهار کرد :  مشکل این صورتهای مالی در حدی نبود که سخت گیری شده و مجامع آنها را به تعویق بیاندازد .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: