کد خبر: ۷۳۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - 17 June 2016

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل، فوق ستاره ولز، مهم ترین بازیکن دربی حساس بریتانیا بود. بازیکنی که با صحبت های پیش از بازی خود نیز بسیار حاشیه ساز شده بود. با این حال بررسی دقیق عملکرد بیل در این دیدار نشان می دهد که او همه تلاش خود را برای جلوگیری از شکست تیمش انجام داده است.

 


حاشیه های پیش از بازی

 

 

مصاحبه جنجالی بیل پیرامون اینکه هیچ بازیکنی از تیم ملی انگلیس نمی تواند در ترکیب ثابت ولز حضور داشته باشد، بسیار خبرساز شده بود. انتظار می رفت تا این مصاحبه عملکرد، رفتار و نحوه بازی او را مقابل انگلیس درون زمین تحت تاثیر قرار دهد. با این حال ستاره ولز بسیار آرام و خونسرد کار کرد و نشان داد که از تجربه لازم برخوردار است.

 

پست جدید بیل

 

 

بیل در دیدار مقابل اسلواکی به عنوان یک مهاجم در ترکیب ولز قرار گرفت اما بازگشت رابسون کانو مقابل انگلیس به او این اجازه را داد تا بیشتر به عنوان یک بازیکن پست شماره 10 در ترکیب ولز قرار گیرد. همین مسئله باعث شد تا او بیشتر به عقب بیاید و توپ را در لحظات بیشتری در اختیار داشته باشد. البته مشکل ولز در داشتن مالکیت توپ کار را برای بیل سخت کرده بود اما در نهایت او باز هم توانست گلزنی کند.

 

گل تماشایی

 

 

بیل که در دیدار مقابل اسلواکی توانسته بود در اولین ضربه ولز به دروازه، گلزنی کند، مقابل انگلیس نیز بار دیگر توانایی هاش را در ضربات آزاد نشان داد. گرچه هیچ شکی وجود ندارد که هارت  می توانست ضربه بیل را مهار کند اما ستاره ولزی پیش از این نیزتوانایی هایش را در ضربات آزاد نشان داده است.

 

تاثیرگذاری

 

 

بیل در دیدار مقابل انگلیس بار دیگر تاثیرگذار ترین مهره تیمش بود. هر چند بازی دفاعی ولز مانع از درخشش همیشگی بیل شد اما ستاره قرمزپوشان باز هم شایستگی خودش را به عنوان نفر اول تیم ملی ولز ثابت کرد.

 

 

اما علی رغم تاثیرگذاری او، در نهایت ولز شکست خورد تا بیل با چهره ای در هم و مغموم زمین بازی را ترک کند و در انتظار فرصتی برای انتقام باشد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: