کد خبر: ۷۳۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - 09 June 2016
قانون جدید شخص ثالث 13خرداد ماه منتشر شده و طبق قانون 15روز بعد از انتشار لازم الاجرا است این بدان معنا است که 29 خردادماه 95 باید عملیاتی شود.
قانون جدید شخص ثالث 13خرداد ماه منتشر شده و طبق قانون 15روز بعد از انتشار لازم الاجرا است این بدان معنا است که 29 خردادماه 95 باید عملیاتی شود.
  
به گزارش صندوق تامین خسارت بدنی کشور، علی جباری-  صندوق تامین خسارت بدنی،در جلسه شورای مدیران این نهاد، با اشاره به نزدیک بودن اجرای قانون جدید شخص ثالث اظهار داشت: با توجه به تکالیف گسترده ای که در قانون جدید برای صندوق در نظر گرفته شده است برای اجرای آن نیاز به برنامه جامع، همفکری و تلاش مضاعف کارکنان می باشد.

وی همچنین افزود: طی دو هفته آینده آزمونی جهت سنجش آشنایی و تسلط کارکنان صندوق بر قانون جدید برگزار می گردد.

مدیرعامل صندوق تامین خسارت بدنی کشور در ادامه گفت: بخش های حقوقی و فنی صندوق می بایست بسترهای لازم را فراهم کنند که متناسب با متن قانون اقدامات و عملیات های این نهاد اجرایی و تغییرات لازم در سیستم هوشمند پیاده سازی شود.

علی جباری افزود: در قانون مشخص است اعتماد ویژه ای به صندوق شده است و باید مسئولانه تر به تعهدات صندوق عمل شود ، دستورالعمل ها باید در حداقل زمان ممکن تهیه و در مراجع مربط تصویب شود.

مدیرعامل صندوق تامین خسارت بدنی به الحاقیه های افزایشی دیات اشاره کرده و افزود: در بحث مازاد بر سقف تعهدات (الحاقیه) نیاز به یک برنامه ریزی منسج و تعامل با شرکت های صنعت بیمه داریم . ما باید طبق قانون ظرف حداکثر 15 روز طوری عمل کنیم که زیان دیده خسارت خود را دریافت نماید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: