کد خبر: ۷۱۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۹ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - 28 May 2016
بانكداري ايراني - خالقی در حالی به عنوان قائم مقام این شرکت معرفی می شود که چندی است پست قائم مقامی در بیمه رازی خالی بوده است و این می تواند نشان از تحرکات جدید در این شرکت باشد.
قائم مقام بیمه رازی  بانكداري ايراني  - قائم مقام بیمه رازی از بیمه مرکزی تائیدیه صلاحیت گرفت.

فرهاد خالقی برای قائم مقامی بیمه رازی تائید صلاحیت بیمه مرکزی را در حالی به دست آورده است که تصویر روشنی از هیات مدیره بیمه رازی در خصوص نمایندگان حقوقی و اشخاص حقیقی در دست نیست . به عبارت دیگر در سایت این شرکت اعضای هیات مدیره معرفی شده اند اما مشخص نیست که این اعضا از ناحیه کدوم سهام دار حقوقی در ترکیب جا گرفته اند .

 خالقی در هیات مدیره این شرکت عضویت دارد بیش از دو ماه بود که برای قائم مقامی شرکت بیمه رازی به بیمه مرکزی معرفی شده بود . وی در کارنامه علمی كارشناسي بيمه هاي بازرگاني از مدرسه عالي بيمه، گذراندن دوره هاي تخصصي انواع بيمه هاي تجاري منجمله بيمه هاي اعتباري در داخل و خارج كشور، عضو كميته داوري در سمينار علوم و تدريس دروس بيمه اي در دانشگاه اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائي را دارا است .

همچنین در سوابق شغلي وی 39 سال خدمت در بخش هاي فني و مديريتي – صنعتي بيمه كشور وجود دارد . وی پیش از این رئيس شوراي فني در شركت هاي بيمه دانا و ايران، نماينده دائمي بيمه ايران در كميسيون فني شوراي عالي بيمه، عضو هيئت مديره و معاون فني شركت هاي بيمه دانا و ايران و معاون تحقيق و توسعه شركت بيمه رازي نیز بوده است .

البته وی تنها فرد بیمه ای عضو هیات مدیره این شرکت در کنار مظلومی است که البته سوابق بیمه اش بسیار بیشتر و عمیق تر از وی بوده است .

خالقی در حالی به عنوان قائم مقام این شرکت معرفی می شود که چندی است پست قائم مقامی در بیمه رازی خالی بوده است و این می تواند نشان از تحرکات جدید در این شرکت باشد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: