کد خبر: ۶۹۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 03 May 2016
بیمه "ما" در راستای گسترش و توسعه فرهنگ بیمه و اجرای طرح "ب مثل بیمه" بیمه مرکزی ج . ا . ا در مدارس نمونه شهر مشهد حضوری فعال یافت.
بیمه "ما" در راستای گسترش و توسعه فرهنگ بیمه و اجرای طرح "ب مثل بیمه" بیمه مرکزی ج . ا . ا در مدارس نمونه شهر مشهد حضوری فعال یافت.

به گزارش روابط عمومی، بیمه "ما"  نخستین شرکت بیمه گری است که طرح خلاقانه "ب مثل بیمه" بیمه مرکزی ج. ا .ا را در شهر مشهد اجرایی کرده است.

بر اساس این گزارش، بیمه "ما" در روزهای 5  الی 8 اردیبهشت در میان 9 مدرسه دخترانه و پسرانه مشهد و  در حدود 4 هزار دانش آموز  را با صنعت بیمه آشنا سازد و با اجرای نمایش کودکان با محور بیمه‌های آتش سوزی، ثالث و عمر و سرمایه گذاری گام موثری در راستای نهادینه سازی فرهنگ بیمه در میان دانش آموزان بردارد. .


این گزارش می افزاید از دیگر اقدامات روابط عمومی بیمه "ما" در مدارس شهر مشهد توزیع کتاب فرشته ماهی و کاهوی دریایی بود. این کتاب توسط بیمه مرکزی ج. ا. ا  تهیه و تدوین شده است و حاوی داستانی جذاب در خصوص اهمیت بیمه عمر و سرمایه‌گذاری می‌باشد.

همچنین در این طرح مسابقه نقاشی با موضوع بیمه ای برگزار شد و قرار است به نفرات برتر طی مراسمی با حضور اولیا و معلمان این کودکان بیمه نامه حوادث رایگان اهدا شود. 


همچنین هدایایی مناسب کودکان که در راستای حفظ محیط زیست بود اهدا شد. تا کنون بسیاری از مدارس شهر مشهد از این طرح استقبال و در خصوص اجرای مجدد طرح "ب مثل بیمه " در این شهر مذاکراتی را با روابط عمومی بیمه "ما" صورت داده اند.

گفتنی است بیمه "ما" توجه ویژه ای به گسترش فرهنگ بیمه در میان دانش آموزان دارد و در این خصوص نیز به تازگی تفاهم  نامه ای با هدف حضور محصولات بیمه‌ای در سبد آموزشی کودکان، دانش آموزان و اولیای آنان با موسسه فرهنگی آموزشی گاج منعقد نموده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: