کد خبر: ۶۸۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 22 April 2016
در نشستی که با حضورمحمدحسین حسین زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت و حمید علی صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ برگزار شد، طرفین خواهان گسترش همکاری درزمینه ارائه خدمات شدند.
مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان تهران از خدمات بانک قرض الحسنه رسالت در اعطای تسهیلات قرض الحسنه ای به خانواده معزز شهداء و کارکنان این بنیاد تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، در نشستی که با حضورمحمدحسین حسین زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت و حمید علی صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ برگزار شد، طرفین خواهان گسترش همکاری درزمینه ارائه خدمات شدند.

در این نشست، مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با تاکید بر ارتقاء سطح همکاری های دو جانبه و توسعه آن بین بانک و بنیاد گفت: ارائه خدمات به خانواده محترم شهداء جزو وظایف بانک قرض الحسنه رسالت است.

وی همچنین درخصوص اعتبارسنجی و شکل گیری کانون ها مطالبی را بیان کرد. 

در ادامه این نشست مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران اظهارداشت: خدماتی که برای اولین بار در این بنیاد از سوی بانک قرض الحسنه رسالت ارائه شده، رضایتمندی خانواده های شهداء و کارکنان و مسوولین بنیاد را به دنبال داشته است. حمید علی صمیمی ابراز امیدواری کرد که در سال جدید همکاری های دوجانبه بیش از پیش افزایش یابد.

همچنین در این نشست بهروز رضایی دونچالی مدیر گروه دوم بانکداری اجتماعی بانک قرض الحسنه رسالت گزارشی از اقدامات و عملکرد این بانک در خصوص اعطای تسهیلات به بنیاد شهید و امورایثارگران استان تهران در سال 1394 ارائه داد.

وی گفت: در طول سال گذشته بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین بانک قرض الحسنه رسالت و بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به حدود 1500 نفر از خانواده شهداء و کارکنان بنیاد تسهیلات اعطاء شده است.

به گفته وی مبلغ تسهیلات اعطاء شده به بنیاد در سال 1394 مبلغ یکصد میلیارد ریال بوده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: