کد خبر: ۶۶۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۴ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - 20 March 2016
سرمربی آرسنال می گوید تیمش در 8 هفته مانده به پایان لیگ برتر هنوز شانس قهرمانی دارد.
آرسنال در قطفی که مدعیان لیگ برتری همگی عملکرد بدی داشتن، نتوانست از این فرصت استفاده کند و به بیش از 10 سال جام نگرفتن در لیگ پایان دهد. آنها اکنون در رده سوم قرار دارند و روز گذشته موفق شدند یکی از تیم های سخت کوش لیگ یعنی اورتون را در خانه خود شکست دهند تا رتبه سوم توپچی های لندن تثبیت شود.

آرسن ونگر بعد از برد دلچسب تیمش برابر اورتون که با دو گل ولبک و ایوبی جوان به دست آمد گفت: بازی سختی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. خیلی زود توانستیم به گل برسیم و در دقیقه مهمی از بازی در نیمه نخست نیز به گل دوم رسیدیم. در نیمه دوم تمام تلاش ما این بود که از گل های زده خود مراقبت کنیم که در نهایت به این مهم هم رسیدیم و توانستیم 3 امتیاز ارزشمند را به ثمر برسانیم. چند هفته خیلی بد را پشت سر گذاشتیم و خیلی خوب بود که این هفته واکنش خوبی برابر منتقدان داشته باشیم. ما از نظر ذهنی تحت فشار بودیم ولی توانستیم که خودمان را از این فشار رها کنیم و به گل برسیم. برد در این دیدار ما را به کورس قهرمانی باز می گرداند و شانس قهرمانی ما هنوز زنده است.

سرمربی آرسنال ادامه داد: به خوبی می دانستیم که هر نتیجه ای غیر از برد در این دیدار ما را از قهرمانی خارج می کرد و دیگر شانسی برای قهرمانی نداشتیم ولی این برد ما را امیدوار کرده است که بتوانیم در ادامه فصل نیز نتایج خوبی کسب کنیم و فاصله خود را با صدر جدول کم کنیم. من خودمان رو بیرون از کورس نمی بینم، از لحاظ ریاضی شانس داریم و یک بازی کمتر از رقبایمان داریم. اگر ما به خودمان باور نداشته باشیم چه کسی باید این کار را برای ما بکند؟ حتی اگر شرایط برای قهرمانی ما امکان ناپذیر باشد، ما باید در تک تک بازی ها تلاشمان را بکنیم. ما باید در همه بازی ها بجنگیم، همان کاری که امروز کردیم و بعد از آن چیزی به دست ما نیست. باید روی بهبود عملکرد خود تمرکز کنیم، اما نمی توانیم برای تغییر نتایج سایر مدعیان کاری بکنیم.

آرسنال اکنون در رده سوم لیگ برتر قرار دارد و تقریبا حضورش برای فصل بعدی لیگ قهرمانان قطعی است و امیدوار است بتواند در هفته های باقی مانده لسترسیتی را از صدر جدول به زیر بکشید. البته رقیب آرسنال یعنی تاتنهام در رده دوم قرار دارد.

او در پایان گفت: لیگ برتر هر فصل سخت تر از فصل قبل می شود و من فکر می کنم در فصل آینده به طور حتم تیم های قویتری پا به میدان خواهند گذاشت. به نظر می آید لیگ برتر به لیگ قهرمانان تیم های انگلیسی بدل شده باشد. هر بازی به قدری سخت و پر فشار است که انگار در یکی از رقابت های اروپایی به میدان می رویم. حتی برخی از تیم هایی که در لیگ اروپا بازی می کنند، لیگ برتر را اولویت بازی های خود می دانند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: