کد خبر: ۶۵۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۷ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - 08 March 2016
روحانی در جمع مردم یزد در حالی برای چندمین بار از اداره کشور با نفت 25 دلاری گفت که میانگین قیمت نفت در دولت او 72 دلار بوده است.
روزنامه جوان در شماره سه شنبه 18 اسفند در تشریح تیتر یک، می نویسد: روحانی در جمع مردم یزد در حالی برای چندمین بار از اداره کشور با نفت 25 دلاری گفت که میانگین قیمت نفت در دولت او 72 دلار بوده است.

این روزنامه با بررسی عنوان تعقیب سایه به سایه روحانی، آورد: شاید بتوان ادعا کرد که فشار بر روحانی از سوی اصلاح طلبان از همان فردای روز اعلام نتایج انتخابات سال 92 آغاز شد و گویی همچنان هم ادامه دارد. طی دو سال و اندی از تشکیل دولت یازدهم بارها در خفا و علناً گفته شده است که دولت روحانی مدیون حمایت اصلاح طلبان است و با تکرار این ادعاها اصلاح طلبان همواره کوشیده اند همچون سایه ای روحانی را همراهی کنند تا مبادا فراموش کند کی بوده و با حمایت چه کسانی به چه جایگاهی رسیده است.

روزنامه جوان با انتشار عنوان مقام خادمی برای رئیسی، نوشت: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی را به تولیت آستان قدس رضوی علیه السلام منصوب کردند.

سازمان هدفمندی: اگر بیمار صعب العلاج دارید اعتراض کنید!، دیگر عنوان این روزنامه است که در تشریح آن مطلب می خوانیم: درحالی دولت از حذف یارانه های نقدی به صورت تدریجی سخن می گوید و پرداخت یارانه تا سال ۹۹ را وعده می دهد که خبر های رسیده از سازمان هدفمندی یارانه ها حاکی از آن است که ماهانه ۲ میلیون نفر بدون هیچ دلیل شفاف و روشنی به اصطلاح کیلویی از دریافت یارانه حذف می شوند و معترضان به حذف یارانه نیز اگر بیمار صعب العلاجی در خانواده دارند، می توانند اعتراض کنند.

روزنامه جوان با درج عنوان دستور قلع و قمع تصرفات جدید، آورد: رئیس قوه قضائیه با تأکید بر قاطعیت دستگاه قضایی در برخورد با متصرفان اراضی ملی و تخریب و تغییر کاربری جنگل ها، مراتع و محیط زیست طبیعی گفت: دادستان های سراسر کشور موظفند با هرگونه تصرف و تغییر کاربری غیرقانونی اراضی و تخریب محیط زیست به سرعت برخورد کنند و حتی در صورت عدم اعلام گزارش مراجع اجرایی، در مقام مدعی العموم وارد عمل شوند. 

« امریکا همچنان در حال ارزیابی انتخابات 7 اسفند» و « سردار مومنی: هیچ افق روشنی در صنعت خودرو نیست» از دیگر عنوان های صفحه نخست این روزنامه است.
روزنامه جوان همچنین در ستون یادداشت عنوان های «شما را درک می کنیم آقای روحانی!» به قلم حسین قدیانی، « برجام چه زمانی بر سرسفره مردم خواهد آمد؟» نوشته محمدجواد اخوان ، « فرمول 1+6 برای صلح افغانستان» به قلم اسماعیل باقری و « وعده وزارت ورزش نوشداری پس از مرگ سهراب» نوشته شیوا نوروزی را منتشر کرد. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: