کد خبر: ۶۳۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۹ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - 22 February 2016
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد:
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در همایش سراسری روسای دوایر پشتیبانی و مهندسی، بسیاری از موفقیت های بانک را مرهون تلاش های همکاران معاونت پشتیبانی و مهندسی دانست.
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در همایش سراسری روسای دوایر پشتیبانی و مهندسی، بسیاری از موفقیت های بانک را مرهون تلاش های همکاران معاونت پشتیبانی و مهندسی دانست.

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان اصفهان، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک - در این همایش که به میزبانی استان اصفهان برگزار شد، با تقدیر از تمامی کارکنان معاونت پشتیبانی و مهندسی بانک، گفت: کار در حوزه پشتیبانی سنگین و همراه با دشواری های خاص خود است و فعالیت در این عرصه نسبت به سایر حوزه ها کمتر دیده می شود همچنان که در دوران دفاع مقدس نیروهای پشتیبانی به سنگرسازان بی ‌نام و نشان معروف بودند.

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد با بیان اینکه تلاش ها و فعالیت های بخش پشتیبانی، تداوم روند پیشرفت بانک مهر اقتصاد را به دنبال دارد، گفت: اقدامات مستمر و موثر معاونت پشتیبانی و مهندسی، بستر مناسبی برای فعالیت کارکنان فراهم می کند از اینرو تاثیر مستقیمی در رشد و اعتلای بانک دارد.

ایمانی بخش بزرگی از پیشرفت و موفقیت بانک مهر اقتصاد را مرهون تلاش های بی وقفه همکاران پشتیبانی و مهندسی دانست و تصریح کرد: در فضای بازار رقابتی کنونی، ضرورت دارد تا مدیران کل استان‌ها و مدیران پشتیبانی و مهندسی همکاری و هماهنگی بیشتری با یکدیگر داشته باشند.
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد به فعالیت‌های مورد انتظار در بخش پشتیبانی و مهندسی اشاره کرد و گفت: تسریع در انجام امور بر اساس قوانین و مقررات بانک، توجه به کیفیت در خرید ملزومات مورد نیاز، رعایت انصاف در خرید و جلوگیری از اسراف از جمله موضوعاتی است که لازم است در بخش پشتیبانی بانک مهر اقتصاد بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه، محمد اکبری - معاون پشتیبانی و مهندسی بانک – با تشریح برنامه های این معاونت، ابراز داشت: همایش رؤسای دوایر پشتیبانی و مهندسی سراسر کشور با رویکرد آموزشی و تبادل تجربه و اندیشه برای بررسی چالش‌ها، نقاط قوت و قابل بهبود این حوزه در بانک مهر اقتصاد برگزار شده است.  

معاون پشتیبانی و مهندسی بانک مهر اقتصاد، گفت: اساتید مجربی از شهرداری اصفهان و دانشگاه امام حسین(ع) در کارگاه آموزشی این همایش 2 روزه، مطالب مفید و کاربردی در حوزه‌های قوانین شهری و سازمان‌های نظام مهندسی، نگهداری، تعمیر و خرید و فروش املاک ارائه کردند.  

اکبری افزود: کارگروه های تخصصی در حوزه املاک و سازماندهی اسناد و اموال، عمران، مهندسی، پشتیبانی و تعمیر و تجهیز در قالب بررسی چالش‌ها و راهبردهای مرتبط با مأموریت‌های معاونت پشتیبانی و مهندسی بانک مهر اقتصاد نیز از دیگر برنامه های این همایش بودند.
وی با تأکید بر ضرورت تشکیل مستمر جلسات برای افزایش هماهنگی بین رؤسای دوایر پشتیبانی و مهندسی سراسر کشور، ابراز داشت: روند انتخاب پیمانکاران در بانک مهر اقتصاد باید تسریع گردد لذا ضروری است مدل مناسب‌تری برای این موضوع تدوین شود. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: