کد خبر: ۵۷۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - 10 December 2015
با هت تریک اولیور ژیرو، آرسنال به دور حذفی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا رسید.
آرسن ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال در صحبتهایی اعلام کرد که شاید امسال، سال شانس تیمش در لیگ قهرمانان اروپا باشد. توپچی ها در آخرین دیدارشان درمرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق شدند تا با نتیجه 0-3 از سد المپیاکوس عبور کنند و هت تریک اولیور ژیرو ناجی تیمش شد. آنها می بایست دراین بازی با اختلافی بیش از 2 گل به پیروزی می رسیدند تا به دور بعد راه بیابند.

در پایان این بازی ونگر به خبرنگاران گفت: من به ثبات تیمم افتخار می کنم. این به تلاش روزمره زیادی نیاز دارد. حالا ما به دور بعد رسیده ایم و شاید امسال سال خوش شانسی ما در لیگ قهرمانان اروپا باشد.اگر به بازیکنان تیم ما و عملکرد تیم توجه کنید، ما فوق العاده بودیم. باید بگویم که به تیمم افتخار می کنم. ما به این نیاز داریم که به بعد روانی ماجرا و بعد تاکتیکی ماجرا هم نگاه کنیم.

وقتی بازی 0-2 بود، ما به این نیاز داشتیم که برای زدن گل سوم خیز برداریم و بازی ایده آلی را ارائه دادیم. نیازی نیست که فقط یک بازیکن خاص (اولیور ژیرو) را برجسته کنیم. البته او گلهای تیم را به ثمر رساند و شخصیت واقعی اش را نشان داد. اعلام پنالتی، واقعا مهم بود. و من برای ژیرو خوشحالم؛ چون عملکرد واقعا خوبی داشت.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: