کد خبر: ۵۲۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - 15 October 2015
اخیرا شرکت بنز برای حسن نیت چند دستگاه خودرو به صورت نمونه به ایران خودرودیزل تحویل داده است که با بررسی فنی و کارشناسانه این خودروها «متناسب با جاده های کشور» تشخیص داده شد.
مدیر استراتژی ایران خودرودیزل از همکاری مجدد بنز با ایران خودرودیزل در آینده ای نزدیک خبر داد.

حسین غلامی در گفت وگو با «پرشین خودرو»، بیان این مطلب گفت: به تازگی با شرکت بنز وارد مذاکره شده ایم و قرار است پس از تعین تکلیف نهایی رفع تحریم ها به صورت رسمی چند نوع خودروی تجاری با برند شرکت بنز وارد خط تولید ایران خودرودیزل شود.

وی ادامه داد: اخیرا شرکت بنز برای حسن نیت چند دستگاه خودرو به صورت نمونه به ایران خودرودیزل تحویل داده است که با بررسی فنی و کارشناسانه این خودروها «متناسب با جاده های کشور» تشخیص داده شد.

غلامی اظهار داشت: هنوز تیراژ معینی برای محصولات جدید ایران خودرو دیزل در مذاکرات اخیر با بنز مطرح نشده اما از همان ابتدای مذاکران بحث ساپورت محصولات ایران خودرودیزل در کشورهای منطقه مطرح بوده است.

وی در خصوص صادرات خودروهای جدید ایران خودرو دیزل در صورت رفع تحریم ها تصریح کرد: کشورهای هدف افغانستان، تاجیکستان و عراق در حال حاضر تدوین شده است البته در حال بررسی بیشتر هستیم تا دایره صادرات به کشورهای منطقه را گسترده تر کنیم.

غلامی در پاسخ به این پرسش پرشین خودرو که بازار ایران هدف اصلی این شرکت است یا صادرات عنوان کرد: قطعا بازار خودروهای تجاری در کشور برای ایران خودرو جذاب تر است اما مساله این است که در حال حاضر رکود بر بخش خودروهای تجاری حاکم است. البته باید منتظر ماند تا نتیجه رفع تحریم ها مشخص شود و آن موقع در این رابطه اظهار نظر کرد.

مدیر استراتژی ایران خودرودیزل در پایان خاطرنشان کرد: سعی داریم بحث فروش محصولات در داخل کشور را به صورت موازات با صادرات به کشورهای خارجی پیش ببریم.

کانال اختصاصی بانکداری ایرانی در تلگرام: https://telegram.me/bankdariirani
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: