کد خبر: ۲۱۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۹ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - 19 February 2024

 بانکداری ایرانی-کاهش تقاضای خودروهای برقی، موضوعی است که این روزها بسیارمورد توجه خودروسازان و کاربران است و مواردی مانند افزایش قیمت در مقایسه با خودروهای گازسوز و هزینه مالی بالاتر و کمبود زیرساخت شارژ می‌تواند به عنوان موانع رشد خودروهای برقی در بسیاری از مناطق از جمله ایالات‌متحده باشد.

به گزارش ایسنا، همه این موارد می‌تواند، زمان بسیار سودمندی برای مصرف‌کنندگانی باشد که به دنبال خرید این وسایل نقلیه هستند.

شرکت تحقیقاتی و ارزیابی خودرو کیلی بلو بوک در کالیفرنیا اعلام کرد که قیمت‌های جدید خودروهای برقی ۱۰.۸ درصد در ژانویه کاهش یافت و در دسامبر قیمت تراکنش‌های خودروهای برقی به ۵۳ هزار و ۶۱۱ دلار کاهش یافت که پایین‌ترین قیمت در ۱۲ ماه گذشته است.

سایت خرید آنلاین خودرو CarGurus در کمبریج نیز عنوان کرد که در مقایسه با سال گذشته، تعداد روزهای حضور خودروهای برقی در بازار افزایش یافته در حالی که تعداد روزهای خودروهای موتور احتراق داخلی کاهش یافته است.

میانگین قیمت برای یک خودروی الکتریکی جدید در ژانویه ۹.۱ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافت و به حدود ۶۰۰ هزار دلار رسید. بازار خودروهای دست دوم نیز قابل توجه است زیرا میانگین قیمت لیست خودروهای برقی کارکرده در ژانویه حدود ۳۸.۷ هزار دلار بوده که ۲۰.۶ درصد کاهش یافته است.

بر اساس گزارش یاهو، همه این موارد می‌تواند توضیحی برای این مطلب باشد که هم اکنون و قبل از عادی شدن بازار و افزایش قیمت‌ها، زمان خوبی برای خرید خودروهای برقی است.

برچسب ها: الودگی هوا ، گاز ، بنزین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: