کد خبر: ۲۱۵۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۷ - ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - 03 February 2024
بیمه تعاون با فعالیت خاص در طرح های پر رقابت توانست در یکی دوسال گذشته جایگاه خاصی برای خود رقم بزند و در بین رقبا جایی برای خود باز کند. مهمترین اقدام این شرکت برای حضور در بین بزرگان ، ارائه طرح های خاصی بودند که توانستند این شرکت را خاص کند.

بیمه تعاون با فعالیت خاص در طرح های پر رقابت توانست در یکی دوسال گذشته جایگاه خاصی برای خود رقم بزند و در بین رقبا جایی برای خود باز کند. مهمترین اقدام این شرکت برای حضور در بین بزرگان ، ارائه طرح های خاصی بودند که توانستند این شرکت را خاص کند.

به گزارش  بانکداری ایرانی، طرح های زیادی در سایت ها و اپ های بیمه گری وجود دارند. شرکت های بیمه برای اینکه بتوانند خلاقیت های خود را در فروش بیمه نامه نشان دهند اقدام به طراحی می کنند و در بستر قوانین بیمه مرکزی و آیین نامه های موجود امکاناتی را فراهم می کنند تا بتوانند مشتریان را به مفید و ارزنده بودن طرح متقاعد کنند. این طرح ها بعضا با در نظر گرفتن نظرت مشتریان و بر اساس مطالعات زیادی عملیاتی می شوند و قطعا هدف رضایت مشتری است چرا که نیازهای مشتریان را بر اساس تجربیات گذشته سنجیده و به این نتیجه رسیدند که ضعف های گذشته را در طرح جدید رفع کنند.

برهمین اساس وقتی مشتری به سراغ سایت ها و اپ هایی مانند ازکی می ورد طرح های مختلفی وجود دارد که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند.

یکی از طرح های بیمه تکمیلی که در سایت های مختلف و اپ های بیمه گری به چشم می خورد طرح بیمه تکمیلی تعاون است یکی از تسهیلات ویژه‌ای که هر شرکت یا سازمان می‌تواند برای کارکنان خود در نظر بگیرد، خدمات بیمه تکمیلی گروهی است.

شرکت بیمه تعاون در حوزه خدمات گروهی بیمه تکمیلی هم فعالیت می‌کند. هر شرکت بیمه برای ارائه خدمات بیمه تکمیلی گروهی تعداد حداقلی را مشخص می‌کند. بیمه تعاون هم برای شرکت‌هایی با تعداد بیشتر از ۵۰ نفر بیمه تکمیلی گروهی در نظر گرفته است؛ همچنین تمام افراد متقاضی باید تحت پوشش بیمه پایه قرار داشته باشند. البته برای افرادی که از طرف شرکت محل کارشان بیمه نمی‌شوند، امکان خرید بیمه تکمیلی انفرادی وجود دارد. بیمه تکمیلی انفرادی و خانوادگی تعاون طرح‌های متفاوتی (۴ طرح) را ارئه می‌دهد.

هر یک از این طرح‌ها موارد مختلفی را تحت پوشش قرار می‌دهد. موارد تحت پوشش برای هر بیمه‌گذار بستگی به طرحی دارد که انتخاب می‌کند. این موارد پس از خرید در اختیار بیمه‌گذار قرار می‌گیرد.

یکی دیگر از طرح های مهم این شرکت طرح بیمه های مسافرتی خارج از کشور است . بیمه تعاون  از طریق توسط کمک رسان بین المللی Swiss Assist در تمام نقاط جهان امکان سرویس دهی به مسافران ایرانی دارد و این امکان را دارد به ایرانیانی که از ایران به دیگر نقاط جهان سفر می کنند امکانات در خارج از ایران ارائه کنند.

بیمه مسافرتی یکی از انواع رشته های بیمه ای می باشد که درخصوص سفر به خارج از کشور کاربرد دارد و جبران هزینه های پزشکی و غیر پزشکی و ارائه سایر خدمات در مدت اقامت مسافردر خارج از کشور را مطابق با شرایط بیمه نامه تحت پوشش قرار می دهد.

جبران هزینه های پزشکی و بستری در بیمارستان،پرداخت هزینه فوریت های دندانپزشکی،تحویل دارو ،تأخیر در حرکت و سایر . نکته جالب اینکه امکان این بیمه علاوه بر سرویس دهی در تمام کشورهای جهان توسط کمک رسان بین المللی Swiss Assist ، پرداخت خسارت در مقصد ، پاسخگویی ۲۴ ساعته و راهنمایی توسط اپراتور فارسی زبان است که می تواند شرایط خاصی را برای مسافران مهیا کند.

این دو طرح های شرکت نشان می دهد که بیمه تعاون در همه حوزه های خاص که برای شکت های بزرگ بیمه گری و با قدمت طولانی هم چندان ساده نیست حضور پیدا کرده و می تواند با رقبای بزرگی مبارزه کند و اتفاقا موفق عمل کند.

علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: