کد خبر: ۲۱۲۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۹ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - 09 August 2023
سفارشات جدید برای کالاهای تولید ایالات‌ متحده در ماه ژوئن با رشد تقاضا برای تجهیزات حمل و نقل و سایر کالاها افزایش یافت که نقاط قوت بالا در تولید را با وجود نرخ‌های بهره بالاتر، نشان می‌دهد.

بانکداری ایرانی-سفارشات جدید برای کالاهای تولید ایالات‌ متحده در ماه ژوئن با رشد تقاضا برای تجهیزات حمل و نقل و سایر کالاها افزایش یافت که نقاط قوت بالا در تولید را با وجود نرخ‌های بهره بالاتر، نشان می‌دهد.

به گزارش ایسنا، وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرد سفارشات کارخانه پس از افزایش ۰.۴ درصدی در ماه مه، ۲.۳ درصد افزایش یافت. اقتصاددانان شرکت‌کننده در نظرسنجی رویترز پیش‌بینی کرده بودند که سفارش‌ها ۲.۲ درصد افزایش یابد. سفارشات در ماه ژوئن نسبت به مدت مشابه سال قبل ۰.۹ درصد افزایش یافت.

موسسه مدیریت عرضه اعلام کرد که شاخص مدیران خرید تولیدی این کشور برای نهمین ماه متوالی در جولای منقبض شد که طولانی‌ترین دوره از زمان رکود بزرگ ۲۰۰۷ تا۲۰۰۹ است.

سفارشات برای تجهیزات حمل و نقل پس از افزایش ۴.۲ درصدی ماه قبل، ۱۲ درصد در ژوئن افزایش یافت و سفارشات وسایل نقلیه موتوری ۰.۹ درصد افزایش یافت. سفارشات رایانه و محصولات الکترونیکی ۱.۶ درصد افزایش یافته است. سفارشات تجهیزات الکتریکی و لوازم خانگی ۱.۵ درصد رشد داشته است اما سفارشات ماشین آلات ۰.۲ درصد کاهش یافت.

صادرات کالاهای تولیدی هم در ژوئن ۰.۱ درصد افزایش یافت. موجودی کالاهای تولیدی بدون تغییر بود. سفارشات تکمیل نشده در کارخانه ها ۱.۸ درصد افزایش یافته است که باید از تولید حمایت کند.

برچسب ها: کالا ، آمریکا ، تولید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: