کد خبر: ۲۰۸۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۹ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - 01 February 2023
با وجود تاکید زیاد قائم مقام بیمه مرکزی بر لزوم شفافیت و نیز پاسخگو بودن به رسانه ها، روابط عمومی بیمه مرکزی، جزئیات مفصلی درباره شرایط مدیران دولتی مشغول به کار در بخش خصوصی و به طور خاص «مفید امینی» را به طور کامل سانسور کرد.

با وجود تاکید زیاد قائم مقام بیمه مرکزی بر لزوم شفافیت و نیز پاسخگو بودن به رسانه ها، روابط عمومی بیمه مرکزی، جزئیات مفصلی که سخنگوی صنعت بیمه و مدیرکل توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی بیمه مرکزی درباره شرایط مدیران دولتی مشغول به کار در بخش خصوصی و به طور خاص «مفید امینی» گفته بودند را به طور کامل سانسور کرد.

به گزارش بانکداری ایرانی ؛ در نشست خبری اخیر سخنگوی بیمه مرکزی، یکی از خبرنگاران با اشاره به بند گزارش حسابرسی بیمه مرکزی، سرنوشت 8 نفر از کارکنان بیمه مرکزی که رد بخش غیردولتی مشغول به کارند را جویا شد.

علیرضا باقری ده آبادی، مدیرکل توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی بیمه مرکزی نیز در پاسخ به این سوال، بیش از 12 دقیقه به تشریح موضوع و جوانب مختلف آن پرداخت.

در ادامه، خبرنگاران آخرین وضعیت «مفید امینی» معاون سابق نظارت بیمه مرکزی که با وجود کارمندی دولت، صلاحیت او برای مدیرعاملی شرکت بیمه معلم به عنوان یک شرکت خصوصی تایید شده است را مورد سوال قرار داد.

باقری نیز در پاسخ به این سوال، با بیان این که ماهیت عمومی، خصوصی، دولتی یا غیردولتی بودن صندوق ذخیره فرهنگیان محل سوال است، به استفسار این موضوع از سازمان اداری و استخدامی اشاره و تاکید کرد که به زودی نتیجه این استعلام مشخص خواهد شد.

وی همچنین تاکید کرد که در صورت حصول نتیجه مبنی بر غیردولتی بودن این صندوق، مفید امینی به بیمه مرکزی بازخواهد گشت.

این اظهارات مهم، اما در خبر روابط عمومی بیمه مرکزی به طور کامل سانسور شد، به طوری که حتی ردپایی نیز از این مطالب در خبر منتشر شده در سایت بیمه مرکزی مشاهده نمی شود.

سانسور ماجرای «مفید امینی» از سوی روابط عمومی بیمه مرکزی

همچنین این رسانه ضمن توجه به اصول حرفه ای خود از پاسخگویی بیمه مرکزی استقبال می کند چراکه تعامل سازنده از ارزش های سازمانی این پایگاه خبری است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: