کد خبر: ۱۸۱۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۲۱ تير ۱۳۹۹ - 11 July 2020
بانک مرکزی با انتشار اطلاعیه‌ای از دیدگاه‌های صاحبنظران و منتقدین استقبال و اعلام کرد: ارتقای ابزار ارتباطی با مردم در دستور کار این بانک است.
بانکداری ایرانیبانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه ای با استقبال از طرح دیدگاه ها، اظهار نظرها و نقدهای صاحب نظران و کارشناسان اقتصادی، از تلاش برای بازبینی و ارتقای ابزار ارتباطی خود با مردم خبر داد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی بانک مرکزی، در این اطلاعیه از صاحبنظران و اصحاب رسانه که دغدغه وضعیت اقتصادی کشور را دارند و همزمان حساسیت و محدودیت‌های شرایط امروز کشور را هم درک می کنند تشکر کرده و اظهار امیدواری کرد تا نظرات و نقدهای سازنده مطروحه، اسباب توجه سیاست‌گذاران و تحلیل‌گران به دشواری‌ها و اشکالات در سیاستگذاری را فراهم کند.

در اطلاعیه بانک مرکزی ضمن تاکید بر بررسی دقیق و استفاده از نقدهای مطرح شده، آمده است: بانک مرکزی به تدریج در حال بازبینی و ارتقای ابزار ارتباطی خود با مردم، سیاست گذاران، صاحب‌نظران و فعالان اقتصادی است، تا بر پایه اصول حرفه ای بانکداری مرکزی، سیاست های خود را تشریح کند.

در این اطلاعیه تاکید شده است: بانک مرکزی گزارش ادواری از تحولات اقتصاد کلان و اقدامات انجام شده با لحاظ محدودیت‌های موجود را منتشر خواهد کرد و این اقدام را به عنوان بخشی از برنامه هدف گذاری تورم، محسوب کرده و به پیش خواهد برد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: