کد خبر: ۱۷۸۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۳ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - 06 June 2020
عصر دیجیتال جایگزین شیوه های سنتی شده و کسب و کارهایی که این مقوله را در راهبرد بازاریابی خود لحاظ نکنند، از غافله عقب خواهند ماند.
عصر دیجیتال جایگزین شیوه های سنتی شده و کسب و کارهایی که این مقوله را در راهبرد بازاریابی خود لحاظ نکنند، از غافله عقب خواهند ماند.

به گزارش روابط عمومی بیمه میهن؛ رسول ساجدی معاون بازاریابی و شبکه فروش بیمه میهن این مطلب را در جلسه هم اندیشی رئیس، کارشناسان و نمایندگان مجتمع مرکز و شعبه شیراز عنوان کرد.
ساجدی در این جلسه با تشریح سیاست ها و برنامه های شرکت در سالجاری بویژه در حوزه شبکه فروش و نمایندگان، خواستار پویایی و نفوذ هرچه بیشتر شبکه فروش در بازار بیمه شد.
معاون بازاریابی و شبکه فروش بیمه میهن گفت عصر دیجیتال با سرعتی سرسام‌آور در حال حرکت است و آینده بازاریابی را تحت تآثیر قرار داده و جایگزین شیوه‌های سنتی و قدیمی شده است و بدون تردید نسل قدیمی روش‌های ارتباطی رو به زوال است و کسانی که همگام با رشد روزافزون اینترنت و ابزارهای هوشمند حرکت کنند و از فرصت‌های جدید عصر دیجیتال استفاده نمایند، برنده این میدان خواهند بود.

وی افزود در عصر حاضر، مردم بیش از پیش در زندگی روزمره خود با محتوا و مضامین دیجیتال از طریق گوشی موبایل، لب‌تاپ و کامپیوترهای خود سر و کار دارند و کسب و کارهایی که این مقوله را در راهبرد بازاریابی خود لحاظ نکنند از غافله عقب هستند و باید هر چه سریع‌تر به این سمت حرکت کنند.

ساجدی تحولات مفاهیم بازاریابی در عصر دیجیتال، روش‌های متداول این عصر در بازاریابی و فرصت‌های آن را مورد تأکید قرار داد و گفت شدت تحولات در این حوزه به‌ قدری است که نمی توان حصار برای آن تعریف کرد و مدیران و کارشناسان کسب ‌و‌کارها در حوزه بازاریابی و فروش باید توجه ویژه ای به این تحولات داشته باشند و امورات خود را همگام با این تحولات پیش ببرند.

وی با بیان این موضوع که در عصر جدید قائده بازی عوض شده و دیگر فضاهای سنتی در کسب و کارها به هیچ وجه پاسخگو نیست و بر اساس مولفه های دیجیتال مارکتینگ باید حرکت کرد، از نمایندگان خواست دانش و توان علمی و فنی خود را افزایش و مشتری مداری و نیازهای مشتری را مورد توجه قرار دهند و از شأن انسانی مشتری صیانت نمایند و با فنون مذاکره و تسلط کامل بر محصولی که دارند، به ارائه و فروش آن بپردازند.

در این جلسه که مالک فتاحی مدیر امور شعب و نمایندگان، رحمت خسروی مدیر بازاریابی و پیمان قربانی مدیر بیمه های زندگی نیز حضور داشتند، نمایندگان هم به بیان مسائل و خواسته های خود پرداختند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: