کد خبر: ۱۷۷۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۶ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 03 May 2020
بیمه رازی در خصوص شایعه منتشر شده در فضای مجازی بر روی سامانه کدال شفاف سازی کرد.
بیمه رازی در خصوص شایعه منتشر شده در فضای مجازی بر روی سامانه کدال شفاف سازی کرد.

 به گزارش بانکداری ایرانی ، در این اطلاعیه آمده است:  به استناد ماده 2 مکرر 3 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع مي‌رساند پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تاثير شيوع ويروس کرونا بر کسب و کارها به استحضار می رساند 

1- مهمترين تاثير حاصل از ويروس کرونا بر روي وصول مطالبات شرکت بوده است و شرکت در راستاي تکريم بيمه گذاران و نمايندگان خود تسهيلات ويژه اي جهت پرداخت اقساطي مبالغ مربوط به بيمه نامه ها فراهم نموده است و به همين دليل مبلغ مطالبات معوق شرکت 20% افزايش يافته است. 

2- شرکت در طول ماه هاي اسفند 98 و فروردين ماه 1399 از طريق ايجاد تمهيدات لازم در خصوص اقدامات متنوع از جمله توسعه کسب و کارهاي ديجيتال توانست بر محدوديت هاي حاصل از کرونا غلبه نمايد و در نتيجه مبلغ فروش دو ماهه شرکت (اسفند 1398 و فروردين 1399) نسبت به دوره مشابه قبل 37% رشد داشته است. 3- ميزان خسارت پرداختي دو ماهه شرکت (اسفند 1398 و فروردين 1399) نسبت به دوره مشابه قبل 25% کاهش يافته است.

بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: