کد خبر: ۱۷۶۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 26 April 2020
بانکداری ایرانی - بانک سینا با رعایت نرخ سود تعیین شده از سوی بانک مرکزی و جذب منابع ارزان قیمت گام های آهسته اما مطمئن در میسر سود آوری بر می دارد.
  بانکداری ایرانی - بانک سینا اولین گزارش فعالیت ماهیانه سال ۹۹ را منتشر کرد.
 
به گزارش بانکداری ایرانی ، "وسینا" در اولین ماه فصل بهار سال جاری ۲۱۸ میلیارد تومان در آمد از محل تسهیلات اعطایی کسب کرد و در مقابل به سپرده گذاران ۱۹۶ میلیارد تومان سود پرداخت کرد و تراز مثبت ۲۵ را ثبت کرد.
 
 
 
این بانک بورسی در فروردین ماه بیشترین درآمد از سرفصل های سایر تسهیلات ، مشارکت مدنی و فروش اقساطی کسب کرد و بیشترین سود را هم به سپرده های یک ساله ، کوتاه مدت و گواهی سپرده سرمایه گذاری عام پرداخت کرد.
 
بانک سینا در ۱۲ ماه سال گذشته دو هزار  ۴۷۰ میلیارد تومان در آمد از محل تسهیلات اعطایی کسب کرد و به سپرده گذاران ۲۰۵۸ میلیارد تومان سود  پرداخت کرد و تراز مثبت ۴۱۲ میلیارد تومان را ثبت کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن بیش ۴۱ درصد رشد داشته است.
 
 
 
 "وسینا" در آخرین شفاف سازی صورت های مالی میان دوره ای منتهی به پایان زمستان ۹۸ توانست مجموع درآمد های خود را ۴۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دهد که ناشی از افزایش ۲۴ درصدی در آمد های غیر مشاع و افزایش ۱۰ درصدی درآمدهای مشاع است .
 
براساس این گزارش بانک سینا در این مدت مجموع بدهی های خود را ۹ درصد نسبت به پایان سال ۹۷ کاهش داد که بیشترین کاهش مربوط به بدهی به بانک ها و موسسات اعتباری به میزان ۹۸ درصد است و همچنین بیشرین رشد در جذب منابع مربوط به سپرده های دیداری و پس انداز است که جز منابع کم هزینه برای بانک ها محسوب می شوند .
علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: