کد خبر: ۱۷۵۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - 17 April 2020
شرکت نفت کونوکو فیلیپس به طور داوطلبانه ۲۰۰ هزار بشکه در روز تولید معادل های نفتی را کاهش میدهد تا زمانی که شرایط بازار بهبود یابد.
 
 به گزارش تسنیم به نقل از اویل پرایس، شرکت کونوکو فیلیپس برای دومین بار طی یک ماه هزینه‌های سرمایه ای خود را در 2020 کم می کند و بخشی از تولید خود را در کانادا و آمریکا کاهش می‌دهد. بسیاری از شرکت های دیگر آمریکا هم بودجه‌های سرمایه گذاری خود را دوبار از زمان سقوط قیمت نفت در اوایل ماه مارس پایین آورده اند.

 کونوکو فیلیپس اعلام کرد 1.6 میلیارد دلار هزینه سرمایه ای خود را پایین می آورد. به این ترتیب میزان کل کاهش هزینه سرمایه ای این شرکت به 4.3 میلیارد دلار می رسد. این کاهش هزینه ها بیشتر در 48 ایالت پایینی آمریکا از جمله آلاسکا و کانادا متمرکز است یعنی مناطقی که این شرکت بیشترین میزان انعطاف پذیری را در آن دارد.

 شرکت نفت کونوکو فیلیپس همچنین به طور داوطلبانه 200 هزار بشکه در روز تولید معادل های نفتی را کاهش میدهد تا زمانی که شرایط بازار بهبود یابد. انتظار می‌رود این شرکت تا ماه مه 100 هزار بشکه در روز از تولید نفت خود را کم کند. این شرکت از ماه مه فعالیت خود در ایالت های پایینی آمریکا را کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید
مصرف جهانی نفت یک سوم کاهش یافته است

قیمت جهانی نفت امروز 99/01/29/ برنت 28 دلار و 57 سنت شد

 این شرکت اعلام کرد کاهش تولید آن بر اساس تصمیمات ماهانه انجام می شود و بستگی به قراردادها و تعهدات آن دارد.

 کونوکو فیلیپس اولین تولید کننده آمریکا نیست که دوبار در یک ماه هزینه‌های خود را پایین آورده است. هفته گذشته شرکت ماراتون اویل بودجه هزینه‌های سرمایه ای خود را در 2020 برای دومین بار طی یک ماه پایین آورد و فعالیت‌های خود در باکن و ایگل فورد را به خاطر سقوط قیمت نفت و تقاضای آن متوقف کرد.
برچسب ها: نفت ، کانادا ، آمریکا ، قیمت نفت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: