کد خبر: ۱۷۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - 14 March 2020
رییس ستاد برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه باتوجه به شیوع کرونا و اولویت سلامت عمومی مردم و ذینفعان از تغییر زمان برگزاری فاینکس ۲۰۲۰ خبر داد.
بانکداری ایرانی -  رییس ستاد برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه باتوجه به شیوع کرونا و اولویت سلامت عمومی مردم و ذینفعان از تغییر زمان برگزاری فاینکس ۲۰۲۰ خبر داد.

به گزارش بانکداری ایرانی، یاسر فلاح با بیان اینکه فاینکس به عنوان رویداد مهم فرهنگ ساز بازار سرمایه هر ساله با قدرت برگزار شده به سنا گفت: دوازده دوره برگزاری این رویداد مسیری بود تا ارکان و نهادهای مالی ارتباطات گسترده ای با مردم و جامعه مخاطبین برقرار کنند. اکنون به رغم طی شدن مراحل پایانی برگزاری سیزدهمین دوره این رویداد مالی با توجه به شرایط و حوزه سلامت عمومی مردم به دنبال تغییر زمان برگزاری آن هستیم.

وی افزود: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری فاینکس ۲۰۲۰ از تابستان سال جاری آغاز و مقرر شد سیزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه یک تا چهارم اردیبهشت سال ۹۹ و پیش از ماه مبارک رمضان در محل دائمی نمایشگاه ها برگزار شود. پیروی از تصمیمات اتخاذ شده در ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا وظیفه ملی و همگانی است. شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس نیز تابع نظر این ستاد بوده و سلامت مردم و ذینفعان مهمترین دغدغه آن است. از سوی دیگر بسیاری از مشارکت کنندگان و فعالان این نمایشگاه نیز درخواست هایی مبنی بر تغییر زمان برگزاری فاینکس ۲۰۲۰ داشتند.

این مقام مسئول ادامه داد: این احتمال نیز وجود داشت که با توجه به شیوع کرونا و مرخصی و دورکاری نیروها برخی دستگاه های اجرایی، دولتی و بخش خصوصی و زمان کوتاه باقی مانده تا برگزاری نمایشگاه، شرکت ها آمادگی لازم برای حضور پرقدرت در فاینکس ۲۰۲۰ را نداشته باشند. در صورت ریشه کن شدن این بیماری تا اردیبهشت ماه نیز ممکن است افراد، آمادگی لازم و حتی آرامش روحی برای حضور در این رویداد را نداشته باشند.

فلاح توضیح داد: بنابراین سعی کردیم ضمن مذاکره و تعامل با شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی، فاینکس ۲۰۲۰ در تاریخ دیگری برگزار شود و منتظر اعلام زمان جدید از سوی شرکت نمایشگاه ها هستیم. فراموش نکنیم که در این شرایط اولویت، صحت و سلامت، عموم مردم است و امیدواریم به زودی شاهد برگزاری فاینکس ۲۰۲۰ باشیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: