کد خبر: ۱۷۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۲ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - 13 March 2020
معاون وزیر راه از اختصاص ۶۸۹ تخت در سه بیمارستان تازه احداث‌شده توسط سازمان مجری ساختمان‌ها برای درمان بیماران مبتلا به ویروس کووید ۱۹ خبر داد.
بانکداری ایرانی - معاون وزیر راه از اختصاص ۶۸۹ تخت در سه بیمارستان تازه احداث‌شده توسط سازمان مجری ساختمان‌ها برای درمان بیماران مبتلا به ویروس کووید ۱۹ خبر داد.
 
به گزارش  تسنیم محمدجعفر علیزاده  از آماده‌سازی چند بیمارستانی که در سالجاری به همت سازمان مجری احداث شده و توسط وزارت بهداشت به بهره‌برداری رسید برای تخصیص به ارایه خدمات به بیماران کرونایی در استان‌های گیلان، چهارمحال و بختیاری و مازندران، خبر داد.

وی در این باره  گفت: بیمارستان 232 تختخوابی تالش در استان گیلان، بیمارستان 237 تختی بروجن در چهارمحال و بختیاری و بیمارستان 220 تختی بهشهر در استان مازندران به درمان بیماران کرونایی تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: این سه بیمارستان از جمله بیمارستان هایی هستند که در سالجاری مراحل تکمیل خود را به پایان رساندند و به وزارت بهداشت جهت بهره برداری تحویل شدند.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی  ضمن تاکید بر این که سازمان مجری در حال رایزنی برای تخصیص تعداد بیشتری از بیمارستان های احداث شده توسط سازمان مجری برای درمان بیماران مبتلا به کرونا است، تصریح کرد: در شرایط بحرانی کنونی، نقش بیمارستان ها در ارایه خدمات به بیماران بسیار مهم است و به همین جهت بیمارستان های تخصصی فوق با شرایط بحران فعلی به درمان بیماران مبتلا به کرونایی تخصیص می‌یابد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: