کد خبر: ۱۷۲۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۹ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - 27 February 2020
مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: بارندگی‌های روزهای اخیر در کشور متوسط بارندگی سال آبی جاری را هفت میلیمتر افزایش داد.
  بانکداری ایرانی -  مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: بارندگی‌های روزهای اخیر در کشور متوسط بارندگی سال آبی جاری را هفت میلیمتر افزایش داد.

«محمد حاج رسولی‌ها» روز پنجشنبه در گفت و گو با   ایرنا افزود: بارندگی‌هایی که از عصر دوشنبه در کشور اتفاق افتاد و بخش‌های عمده‌ای از استان‌های خوزستان، لرستان، کهکلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، قزوین و تهران را در برگرفت، متوسط بارندگی کشور را افزایش داد.

وی ادامه داد: بارندگی کل کشور پیش از این بارش‌ها ۱۶۵ میلمتر بود که به ۱۷۲ میلیمتر رسید.

معاون وزیر نیرو گفت: البته میزان بارندگی‌ها در برخی استان‌ها خیلی بیشتر بود؛ به عنوان مثال در استان تهران ۵۱ میلیمتر و در استان مرکزی ۶۰ میلیمتر بود، اما در کل کشور متوسط هفت میلیمتر بود. در لرستان به طور متوسط ۱۰۸ میلیمتر، ایلام ۱۰۰ میلیمتر و همدان ۸۰ میلیمتر بارید.

«قاسم تقی زاده خامسی» معاون آب و آبفای وزیر نیرو پیشتر گفته بود: بارندگی های روزهای اخیر کل کشور بارندگی خوبی است‌، با این وجود هنوز نسبت به پارسال عقب‌ماندگی دارد که احتمال می‌رود با تداوم بارندگی به سطح مساوی برسد.
برچسب ها: منابع آب ، بارندگی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: