کد خبر: ۱۷۲۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - 26 February 2020
بانکداری ایرانی - پرداخت الکترونیک سامان کیش با ارائه گزارش عملکرد دومین ماه از دوره مالی جدید، درآمدی بالغ بر ۳۶۳.۲ میلیارد تومان کسب کرد و با رشد ۵۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل و صف خرید همراه شد.
  بانکداری ایرانی -  پرداخت الکترونیک سامان کیش گزارش عملکرد دومین ماه از دوره مالی جدید را منتشر کرد و با رشد 5 درصدی قیمت هر سهم و صف خرید روبرو شد.


به گزارش    بانکداری ایرانی  "سپ" با ارائه گزارش عملکرد دومین ماه از دوره مالی جدید، درآمدی بالغ بر ۳۶۳.۲ میلیارد تومان کسب کرد و با رشد ۵۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل و صف خرید همراه شد.


بر این اساس،"سپ" در دوره یک ماهه درآمدی بالغ بر 187.9 میلیارد تومان از محل فروش جسم کارت و حق عضویت، ارائه خدمات کارتخوان، فعالیت اینترنتی، قبوض، سایر کارمزد POS، کیوسک و موبایل داشته است.

این شرکت بورسی در مدت دو ماهه 363.2 میلیارد تومان درآمد کسب کرده که در مقایسه با دوره مشابه گذشته حکایت از رشد 55 درصدی دارد.

 درآمد حاصل از سایر کارمزد POS و ارائه خدمات کارتخوان بالغ بر 100.3 و 58.9 میلیارد تومان بوده که بیشترین اقلام درآمدی این دوره به حساب می آید.

همچنین بررسی بازدهی سهام این شرکت از ابتدای دوره مالی جاری تا 7 اسفند نشان می دهد قیمت هرسهم "سپ" در یک دی ماه 13875 ریال بوده که طی 46 روز کاری به قیمت 16448 ریالی رسیده که حکایت از بازدهی 17.2 درصدی دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: