کد خبر: ۱۶۹۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - 17 December 2019
 بانکداری ایرانی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات و راه‌حل‌های نوآورانه CIT آغاز شد.

به گزارش ایسنا، بیستمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات و راه‌حل‌های نوآورانه CIT (تلکام پلاس 98) با حضور دبیر شورای عالی فضای مجازی و معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی افتتاح شد.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، دبیر شورای عالی فضای مجازی، مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران و رئیس سندیکای مخابرات حضور داشتند.

تلکام بیستم قرار بود ۸ مهر برگزار شود که به دلیل مشکلات موجود در سندیکای مخابرات برگزاری آن با تاخیر روبرو شد. این نمایشگاه از امروز تا ۲۹ آذر از ۹ صبح الی ۱۷ میزبان بازدید کنندگان است.

ابوالحسن فیروزآبادی - دبیر شورای عالی فضای مجازی - با حضور در غرفه‌های این نمایشگاه، با تاکید بر توجه به اقتصاد مقاومتی و افزایش تاب‌آوری در کشور، بیان کرد: از الزامات این موضوع، تهیه محصولات در داخل کشور است و این زاییده شرایطی است که در کشور تامین شده و امیدبخش است که در سال‌های بعد شاهد نمایشگاهی با ابعاد بزرگ‌تر باشیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر علت کوچک‌تر شدن ابعاد نمایشگاه تلکام، اظهار کرد: این بحث سالها مطرح است، این‌که نمایشگاه تلکام با نمایشگاه دیگری ادغام شود؛ البته بحث ادغام نمایشگاه‌ها و حتی حذف بعضی از نمایشگاه‌ها در دنیا اتفاق می‌افتد. این تصمیم‌گیری امسال در کشور ما انجام نشد و شک و تردید در این موضوع باعث شد باوجود تلاش‌های مخابراتی که در کشور صورت گرفته، ابعاد نمایشگاه کوچک‌تر باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: