کد خبر: ۱۶۵۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - 22 September 2019
بانک پاسارگاد که در بازار اول معاملات بورس حضور دارد از برنامه افزایش سرمایه 30 درصدی از محلی جذاب خبر داد و در روز رشد شاخص ، شاهد رشد 4.5 درصدی قیمت سهام شد.
 بانکداری ایرانی ـ    بانک پاسارگاد از برنامه افزایش سرمایه ۳۰ درصدی از محلی جذاب خبر داد و در روز رشد شاخص ، شاهد رشد قیمت سهام شد .
 

به گزارش  بانکداری ایرانیُ بانک پاسارگاد که در بازار اول معاملات بورس حضور دارد از برنامه افزایش سرمایه 30 درصدی از محلی جذاب خبر داد و در روز رشد شاخص ، شاهد رشد 4.5 درصدی قیمت سهام شد.

به این ترتیب ، هیات مدیره "وپاسار " پیشنهاد داد سرمایه اسمی 5 هزار و 40 میلیارد تومانی این بانک از محل سایر اندوخته ها به بیش از 6.52 هزار میلیارد تومان برسد و صرف اجرای مفاد بخشنامه بانک مرکزی شود.

 
 "وپاسار " با صدور اطلاعیه رسمی در سامانه کدال اعلام کرد : با توجه به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار «مصوب ۱۷ مهر ماه ۹۵  هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار» گزارش توجیهی هیات مدیره بانک پاسارگاد به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۵۰.۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۶۵.۵۲۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال و از محل سایر اندوخته ها به منظور اجرای مفاد بخشنامه شماره ۲۲ خرداد ماه ۹۸ بانک مرکزی که در تاریخ ۲ شهریور ماه ۹۸ به تصویب هیات مدیره رسیده، برای اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.
 
در ادامه این اطلاعیه شفاف سازی آمده است: اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می شود.
 
لازم به ذکر است انجام افزایش سرمایه بانک پاسارگاد منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است.
علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: