کد خبر: ۱۶۵۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - 19 September 2019
بانکداری ایرانی ـ بانک ملت در شهریور 98 مجمع عمومی فوق العاده برگزار کرده و دو نفر از اعضای هیت مدیره خود را تغییر داد و بر اساس آن دو نفر از افراد قدیمی ، کاربلد و زبده در صنعت بانکداری را به عنوان افراد جدید هیات مدیره معرفی کرد.
  بانکداری ایرانی ـ  بانک ملت در شهریور 98 مجمع عمومی فوق العاده برگزار کرده و دو نفر از اعضای هیت مدیره  خود را تغییر داد و بر اساس آن دو نفر از  افراد قدیمی ، کاربلد و زبده در صنعت بانکداری را به عنوان افراد جدید هیات مدیره معرفی کرد. 
 
به گزارش  بانکداری ایرانی ، مجمع عادی بطور فوق العاده بانک ملت با دستور جلسه انتخاب اعضای هیات مدیره با حضور 73.2 درصدی سهامداران در مجموعه آموزشی رفاهی بانک ملت در روز یکشنبه 17 شهریور 98 برگزار شد.
 
در این مجمع با رای اکثریت محمد بیگدلی، علیرضا لگزایی، بهمن اسکندری، مرتضی نجف و محمدتقی صمدی به عنوان اعضای اصلی و حسین بهاری به عنوان عضو علی البدل "وبملت" برای یک دوره دوساله برگزیده شدند.
 
 
بر این اساس، مرتضی نجف و محمدتقی صمدی دو عضو جدید و اصلی هیات مدیره هستند که با رای سهامداران جایگزین حسن روستا و حمید تاجیک باغخواص شدند.
 
محمدتقی صمدی کیست؟
محمدتقی صمدی از حسابرسان  و حسابداران خبره صنعت بانکداری، معاون مالی مدیر عامل بانک و دارای کارشناسی ارشد حسابداری است. در خصوص سوابق کاری وی می توان گفت: 
معاون مالي مديرعامل بانک ملت (از ابتداي سال 1397)، 
مدير امور مالي بانک ملت (2سال)،
 مدير امور ناحيه 3 و 4 بانک ملت (2سال)، 
رئيس اداره کل بازرسي و نظارت بانک ملت  (2سال)، 
رئيس اداره کل سرمايه انساني بانک ملت(2سال)، 
معاون اداره کل امورمالي بانک ملت  (2سال)،
عضو هيات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران (4سال)،
 رئيس هيات مديره شرکت بيمه ما (2،5سال)، 
معاون مالي و اقتصادي مديرعامل بانک شهر (1سال)
 
 مرتضی نجف کیست؟
مرتضی نجف نیز از مدیران ارشد بانک ملت در سالیان متمادی بوده و از کارمندان قدیمی بانک ملت و اشنا به حوزه های مختلف صنعت بانکداری است از جمله مشاغل کلیدی وی می توان به مورد زیر نام برد.
 
معاون مدیرعامل بانک ملت در  ابتدای دهه 90 
معاون فناوری اطلاعات بانک ملت از ابتدای سال 97
 
لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: