کد خبر: ۱۶۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - 08 September 2019
معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره خدمات پیامک بانکی گفت: بانک‌ها باید در پایان هر دوره درخصوص ارائه خدمات پیامکی از مشتریان استعلام کنند. 

عباس معمارنژاد درخصوص خدمات پیامکی بانک‌ها تاکید کرد: ارائه خدمات مختلف الکترونیکی از جمله ارسال پیامک برای مشتریان و دریافت هزینه آن بر اساس قراردادی است که در ابتدا بین بانک و مشتری منعقد شده و به امضای مشتری بانک رسیده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: