کد خبر: ۱۶۳۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - 08 August 2019
مراسم نکوداشت اصحاب رسانه به میزبانی گروه مالی سامان، چهارشنبه ۱۶ مرداد ۹۸ با حضور جمعی از مدیران ارشد گروه مالی سامان و خبرنگاران رسانه‌ها در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد.

بانکداری ایرانی ـمراسم نکوداشت اصحاب رسانه به میزبانی گروه مالی سامان، چهارشنبه ۱۶ مرداد ۹۸ با حضور جمعی از مدیران ارشد گروه مالی سامان و خبرنگاران رسانه‌ها در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد.
 
به گزارش بانکداری ایرانی   واعظ قمصری، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سامان، در ابتدای این نشست ضمن تبریک روز خبرنگار و قدردانی از نقش و تلاش آنها در سلامت و شفافیت فرایندها، به شفافیت و سلامت حرفه‌ای شرکت پرداخت الکترونیک سامان در طول ۱۶ سال گذشته اشاره کرد.
 
او تغییر ماهیت شرکت به سهامی عام و ورود به بورس در خرداد ۱۳۹۷ را هم در راستای همین شفافیت و شریک کردن مردم در رشد شرکت دانست و گفت: «در تحول دیجیتال،‌ سهم شفافیت بسیار متمایز است. وقتی حرف از الکترونیکی شدن و تحول دیجیتال در کشور می‌زنیم، این ماجرا با شفافیت و مغزپایه بودن در مقابل اقتصاد نفت‌پایه گره خورده است.»
 
واعظ قمصری به کمرنگ‌تر شدن اهمیت منابع زیرزمینی و نفت و اهمیت یافتن حوزه‌های فناوری محور در اقتصادهای جهانی، اشاره کرد و گفت: «کشور ما هم باید به دنبال اقتصاد دانش‌بنیان و نوآور باشد. پرداخت الکترونیک سامان هم به همین دلیل پشتیبانی از استارت‌آپ‌ها و دانش جوانان کشور را در دستور کار قرار داده و تلاش می‌کند که سهم بسزایی در اکوسیستم استارت‌آپی کشور داشته باشد.»
 
مدیرعامل پرداخت الکترونیک سامان با اشاره به اینکه تناسب ارائه خدمات و پشتیبانی مناسب از مشتری‌ها، سپ را در آخرین گزارش‌های شاپرک، در رتبه دوم بازار قرار داده است گفت: «ما بخش مهمی از این موج پیشرو و نوآور در کشور خواهیم بود. تا امروز تمام سعی شرکت بر این بوده تا با ارائه خدمات با کیفیت، سرویس‌های امن پرداخت و راهکارهای جامع، پرداخت سریع و راحتی را برای مشتری فراهم کند. در کنار این‌ها اما نوآور بودن، به‌روز بودن و همگام شدن با تغییرات فناوری روز دنیا همواره از اهداف ما بوده است.»
 
قمصری، در ادامه به راهکارهای پرداختی متنوع پرداخت الکترونیک سامان از جمله اپلیکیشن ۷۲۴، پرداخت با کد کیوآر، پرداخت پارکینگ‌ها و پرداخت بلوتوثی بُلوت اشاره کرد و پیشگامی سپ در ارائه ابزارهای نوین پرداختی را نشانی از همین توجه ویژه سپ به بحث نوآوری دانست.
 
به گفته او، سپ در حال حاضر با ۱۴ بانک در حال همکاری است و بیش از ۹۵۰ هزار دستگاه کارت‌خوان فعال در کشور دارد. همچنین سپ ۲۰۰ هزار پذیرنده درگاه پرداخت اینترنتی دارد.
باران ایرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: