کد خبر: ۱۶۳۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - 05 August 2019
ایران کیش مجموعه ای چابک است‌ که باید آن را جزو بازوهای بانک تجارت به ویژه در حوزه آی تی برشمریم .
ایران کیش مجموعه ای چابک است‌ که باید آن را جزو بازوهای بانک تجارت به ویژه در حوزه آی تی برشمریم .

سید محمود احمدی معاون فن آوری اطلاعات و عضو هیئت عامل بانک تجارت با بیان این مطلب گفت: ایران کیش یکی از قدیمی ترین و صاحب نام ترین شرکت های صنعت پرداخت در حوزه هلدینگ آی تی است و هم اکنون تمرکز ویژه ای روی ارائه شیوه های جدید خدمت دارد. اینکه ایران کیش درلبه تکنولوژی قراردارد،‌ موضوع درستی است این شرکت می تواند شیوه های جدید را معرفی کند و به سمت قطعات و سیستم هایی گام بردارد که خدمات بیشتر و بهتری فارغ از کارت و دستگاه های پوز، ارائه دهیم. دراین حوزه به شدت به ایران کیش امیدواریم.

وی درباره چالش ارز واینکه این موضوع تا چه اندازه تاثیرگذار است اظهارکرد: باید همسانی و همدستی در شبکه های بانکی به وجود بیاوریم. ما چالش ارز را چالش بزرگی نمیبینم، مشکل بزرگتر این است که هم اکنون، خدمات مجانی و بسیار ارزانی ارائه می شود که باهیچ جای دنیا قابل مقایسه نیست. شبکه بانکی باید به سمت و سویی برود تا بتواند برای خدماتی که ارائه می‌دهدکارمزد مورد قبولی بگیرد و این کارمزد را به نوعی به شرکت هایی که عامل اصلی ارائه این خدمت ها هستند توسعه و تحویل بدهد و این باعث می شود تا بتوانیم ارائه خدمت بیشتری داشته باشیم. 

احمدی گفت: باید سرمایه گذاری جدیدی در خصوص آی تی انجام شود تا تکنولوژی ها و امکانات روز دراین صنعت،هم ازجهت سخت افزاری و هم نرم افزاری جایگزین شود.

وی درباره بخش آی تی بانک تجارت اظهارکرد: مهم ترین کاری که هم اکنون در بانک تجارت در حال شکل گرفتن است، این است که به سمت وسوی یک core مشترک و متمرکز کردن تمام اطلاعات و سامانه های متعدد و متفاوت گام برداشتیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: