کد خبر: ۱۶۲۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۶ - ۲۹ تير ۱۳۹۸ - 20 July 2019
دكتر حسين مهري از نخستین نمایشگاه «فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بازديد كرد.
حسين مهري از نخستین نمایشگاه «فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بازديد كرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، دكتر حسين مهري رييس هيات مديره و مديرعامل اين بانك امروز بيست و نهم تيرماه از این نمایشگاه که با هدف ارائه نیازمندی‌های صنایع کشور و موضوعات داخلی سازی و رونق تولید برگزار می شود بازديد كرد و در نخستین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت خودرو كه در محل اين نمايشگاه با حضور دكتر رضا رحماني وزير صنعت،معدن و تجارت تشكيل شد، حضور يافت.

وي در جريان بازديد از غرفه هاي مختلف اين نمايشگاه و گفتگو با كارآفرينان و صنعتگران اظهار داشت: برگزاري چنين نمايشگاه هايي سبب بهره مندي توليدكنندگان از فرصت به كارگيري تجهيزات و قطعات ساخت داخل خواهد بود كه با هزينه كمتر در داخل كشور توليد مي شود.

دكتر مهري افزود: استفاده از دانش و توان شركت هاي دانش بنيان و نوآور نقش بسيار ارزنده اي در زنجيره تامين صنايع خواهد داشت و امكان آشنايي بيشتر كارآفرينان با مراكز توليد علم و فناوري را فراهم خواهد ساخت.

مديرعامل بانك صنعت و معدن خاطرنشان کرد: براي جلوگيري از خروج ارز از كشور و كاهش ريسك توليدكنندگان لازم است پيوند بين صنايع مختلف تقويت شود تا با تكيه بر پتانسيل شركت هاي داخلي نيازهاي صنايع بزرگ و حياتي تامين شود و این نمایشگاه فرصت کم‌نظیری برای کارآفرینان داخلی برای همکاری با صنایع فرادستی است.

همچنين دكتر مهري از غرفه بانك صنعت و معدن در سالن 38B اين نمايشگاه بازديد كرد.
مجری این نمایشگاه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) است و علاوه بر آن وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق‌های حمایتی جزو همکاران برگزاری این نمایشگاه هستند.
۹ انجمن تخصصی صنایع و چهار صندوق حمایتی با هدف ارائه تسهیلات به فعالان حوزه نهضت ساخت داخل در این نمایشگاه حضور دارند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: