کد خبر: ۱۶۲۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۲۳ تير ۱۳۹۸ - 14 July 2019
بانکداری ایرانی ـ بانک ملت در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود ۲ هزار و ۴۲۰ ریال سود شناسایی کرد.

 بانکداری ایرانی  ـ    بانک ملت در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود ۲ هزار و ۴۲۰ ریال سود شناسایی کرد.
 
به گزارش   بانکداری ایرانی  ؛   بانک ملت صورت های مالی حسابرسی شده 12 ماهه سال گذشته را منتشر کرد که نسبت به مدت مشابه قبل با افزایش 1951 درصدی همراه شده است .
 
 "وبملت" 5 هزار میلیارد تومانی برای هر سهم ۲ هزار و ۴۲۰ ریال سود محقق کرده است که در گزارش حسابرسی شده بانک ملت نسبت به گزارش حسابرسی نشده، یک درصد افت داشته و عمدتا بخاطر افزایش جمع هزینه ها است
 
بانک ملت در دوره یاد شده، مبلغ ۱۲۰ هزار و ۹۷۷ میلیارد و ۴۸۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲ هزار و ۴۲۰ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ معادل یک هزار و ۹۵۱ درصد افزایش داشته است.
 
این گزارش می افزاید :  در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۵ هزار و ۹۰۵ میلیارد و ۸۶۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۱۱۸ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.
 
 
 
 
نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: