کد خبر: ۱۶۰۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۴ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - 16 June 2019
عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی با اشاره به نقش مشتریان به عنوان سرمایه های اصلی بانک ها بر ضرورت احترام به مشتری و پاسخگویی به نیاز ها و درخواست های آنان تأکید کرد.
 عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی با اشاره به نقش مشتریان به عنوان سرمایه های اصلی بانک ها  بر ضرورت احترام به مشتری و پاسخگویی به نیاز ها و درخواست های آنان  تأکید کرد.

 به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، مهندس داور ماهی کار روز شنبه 25خرداد ماه در بازدید از شعبه صندوق بیمه کشاورزی در مدیریت تهران بزرگ، ضمن اعلام مطلب فوق با مشتریان حاضر در این شعبه دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار ، مهندس ماهی کار با تأکید بر تکریم مشتری از تلاش های کارکنان شعب برای پیشبرد اهداف  وبرنامه های بانک تشکر وقدردانی کرد.  

وی با بیان اینکه ما هرآنچه داریم از مشتریان است در گفت و گویی صمیمانه با مشتریان و کارکنان شعبه بر ضرورت پاسخگویی به نیاز های مشتریان در چهارچوب قوانین و مقررات تأکید کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: