کد خبر: ۱۶۰۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - 15 June 2019
بانکداری ایرانی ـ بیمه دی در فروردین ۹۸ کمتر از یک درصد از کل خسارت پرداختی را به بیمه شخص ثالث اختصاص داد.
بانکداری ایرانی  ـ  بیمه دی در فروردین ۹۸  کمتر از یک درصد از کل خسارت پرداختی را به بیمه شخص ثالث اختصاص داد.

به گزارش بانکداری ایرانی  ؛ بیمه دی در فروردین ۹۸  بالغ بر ۱۷۵ میلیارد ریال حق بیمه تولید کرد که ۳۰ درصد معادل ۵۲ میلیارد ریال از این حق بیمه به بیمه اجباری  شخص ثالث تعلق داشت اما در قبال این حق بیمه ۳۰درصدی تنها یک درصد خسارت پرداخت کرد و یکی از بهترین ضریب خسارت را در این حوزه ثبت کرده است.

شرکت بورسی بیمه دی در سال ۹۷ بالغ بر ۳۵هزار و ۸۳۷ میلیارد ریال حق بیمه تولید کرد که نسبت به سال ۹۶ با مبلغ ۲۳ هزار میلیارد ریال رشدی ۵۲درصدی  را تجربه کرد.

این شرکت در سال ۹۵ حدود ۶هزار میلیارد ریال حق  بيمه توليد کرده بود که بر اساس آن در سال بعد قریب به ۲۹۰ درصد رشد داشته و در سال ۹۷ نیز این رشد جهشی را تداوم داد.

بیمه دی در سال ۹۷ نیز تمرکز خود را بر بیمه درمان گذاشته و ۹۳درصد معادل ۲۳هزار میلیارد ریال از کل حق بیمه تولیدی را به درمان اختصاص داد.

اما در همین سال خسارت پرداختی در حوزه بیمه درمان را به ۸۰درصد تقلیل داد و  شرایط خود را در این حوزه بهبود داد؛ هرچند خسارت بیمه درمان برای دوره های پیشین بوده و به دلیل زمان بر بودن آن در دوره های بعدی ثبت می شود.

شایان ذکر است که با  وجود اینکه بیمه دی تمرکز بر بیمه درمانی گذاشت که ۹۰ درصد خسارت بابت آن پرداخت کرد اما مجموع خسارت شرکت به نسبت آن افزایش، رشد چشمگیری نداشت و ضریب خسارت کلی شرکت در شرایط  مناسبی قرار گرفته است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: