کد خبر: ۱۵۸۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 02 May 2019
بانکداری ایرانی - رئیس اتحادیه صنف فروشندگان کاغذ و مقوا با اشاره به دستور مقام معظم رهبری برای سامان دادن به بازار کاغذ، از ارسال نامه‌ای به وزارتخانه‌های صمت و ارشاد برای اجرای دستورات مقام معظم رهبری خبر داد.

به گزارش تسنیم، سید حسین میرباقری رئیس اتحادیه صنف فروشندگان کاغذ و مقوا در ارتباط با وضعیت اخیر کاغذ و دستور مقام معظم رهبری در این خصوص عنوان کرد: همه باید به دستور مقام معظم رهبری عمل کنیم، این بار روی فرمایش ایشان مستقیماً با وزرای ارشاد و صنعت، معدن و تجارت بود.

وی با تاکید بر اینکه بهره گیری از تجارب صنف کاغذ و مقوا می توانست مانع از ایجاد بحران شود افزود: طی نامه ای به وزرای ارشاد و صمت، آمادگی خود را برای اجرای دستور مقام معظم رهبری اعلام کردیم.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان کاغذ و مقوا در ادامه افزود: بحران و گرانی کاغذ بیش از هر زمان دیگری در این دوره نابسامانی های بسیاری را برای آحاد جامعه فراهم کرده و ضمن ایجاد ناآرامی در بین همه افرادی که قوت اصلی امرار معاش خود را با وجود کاغذ می گذرانند، گرانی بی حد و اندازه آن متاسفانه نامعقول و غیر منصفانه است.

میرباقری تاکید کرد: استفاده از تجارب تخصصی و کارآمد صنف کاغذ و مقوا در عرصه توزیع کاغذ می توانست از ابتدا مانع از بروز این بحران  شود؛ لذا با توجه به فرمان رهبر معظم انقلاب و جلوگیری از بحرانی تر شدن وضعیت کاغذ، بارها به تمامی ارگانها و سازمانهای مرتبط اعلام کرده ایم که این مسئولیت را به صنف کاغذ و مقوا بسپارند تا با تجربه و تخصص خود بازار کاغذ را متعادل و از کمبود و گرانی آن جلوگیری کنند.


وی با ابراز امیدواری افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، برای بهبود وضعیت کاغذ این مسئولیت در حیطه کاری اتحادیه کاغذ و مقوا که متولی این صنف است قرار گیرد.
برچسب ها: کاغذ ، بازار کاغذ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: