کد خبر: ۱۵۷۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 29 April 2019

به گزارش بانکداری ایرانی  به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدرضا حسین زاده با بیان اینکه نباید در یک شعاع کم، چندین شعبه بانک وجود داشته باشد، گفت: در روزگاری که بانکداری الکترونیکی توسعه یافته و نمونه‌های پیشرفته آن در بانک ما وجود دارد، حبس منابع در قالب شعبه منطقی نیست.

وی افزود: می‌توان با ادغام شعب همجوار، در مناطقی که بانک ملی ایران حضور کمتری دارد شعبه ایجاد کرد و یا از منابع آزاد شده برای افزایش قدرت خدمات رسانی به مشتریان استفاده کرد.

حسین زاده همچنین با بیان اینکه «سوددهی» از مهم ترین شاخص های ارزیابی عملکرد شعب است، اظهارداشت: طبیعی است که با ادغام چند شعبه زیان ده، می‌توان همزمان با حفظ کیفیت خدمت رسانی به مشتری، شعبه را به سوددهی رساند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: