کد خبر: ۱۵۶۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۲ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - 08 April 2019
بانکداری ایرانی  ـ بیمارستان صحرایی ارتش در شهرستان معمولان به دستور فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء راه اندازی شد و بخش های تکمیلی تا 21 فرودین سال جاری به این منطقه سیل زده اعزام خواهد شد.

به گزارش دوشنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش، با توجه به استقرار بیمارستان صحرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در شهر سیل زده معمولان استان لرستان و اعلام نیاز در خصوص سایر بخش‌های پزشکی توسط مسئولین این شهرستان، با دستور امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا بخش های تکمیلی بیمارستان صحرایی تا 21 فرودین سال جاری به این شهرستان اعزام خواهد شد.

بخش‌های تکمیلی بیمارستان صحرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش شامل گروه های تخصصی و فوق تخصصی زنان، دندانپزشکی، اطفال، جراحی، داخلی، چشم‌پزشکی، سونوگرافی، قلب و عروق و روانشناسی خواهد بود.

**آمادگی دانشگاه افسری برای کمک به زلزله زدگان
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: درصورت نیاز اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه افسری امام علی(ع) در مناطق سیل‌زده استان لرستان برگزار می‌شود.

امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش که در مناطق سیل‌زده استان لرستان حضور دارد و بر نحوه اقدامات قرارگاه‌های فرعی این نیرو در شهرستان‌های پلدختر، معمولان و روستاهای اطراف نظارت مستمر دارد گفت: دانشجویان دانشگاه‌ افسری امام علی(ع) در صورت نیاز برای امدادرسانی به سیل‌زدگان استان لرستان آمادگی اعزام به این استان را دارند.
وی افزود: تکاوران زبده مرکز آموزش تکاوران نیروی زمینی ارتش نیز از بامداد امروز در مناطق سیل‌زده استان لرستان شروع به فعالیت کرده و قطعا با تلاش این عزیزان لایروبی این مناطق با سرعت قابل توجهی انجام می‌شود.

** جلسه مدیریت بحران قرارگاه ذوالفقار ارتش برگزار شد
جلسه مدیریت بحران قرارگاه ذوالفقار ارتش با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری و امیر سرتیپ کیومرث حیدری در خوزستان برگزار شد.

جلسه مدیریت بحران قرارگاه ذوالفقار ارتش با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری و امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرماندهان قرارگاه امداد ارتش در خوزستان و لرستان در محل قرارگاه ذوالفقار خوزستان برگزار شد و اقدامات ارتش در منطقه جنوب غرب کشور مورد بررسی قرار گرفت.

استقرار خبازخانه و آشپزخانه سیار ارتش در پادگان میشداغ، اعزام 15 نفر پزشک متخصص برای ارائه خدمات پزشکی، هماهنگی جهت احداث موکب‌های اربعین در این منطقه، تخلیه روستاهای محصور در سیل توسط قایق‌های ارتش، تجهیز و اعزام اکیپ سیار پزشکی ارتش در بستان و شهرستان کارون و ترمیم سیل بندها از جمله مصوبات این جلسه بود.

پس ازپایان این جلسه، امیر دریادار سیاری و امیر سرتیپ کیومرث حیدری به بازدید میدانی از مناطق سیل زده و اقدامات انجام شده پرداختند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: