کد خبر: ۱۵۳۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲:۰۱ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - 25 February 2019
با انتشار اطلاعیه در کدال اعلام شد:
بانکداری ایرانی ـ وزمين(زمين) در نظر دارد سرمایه صاحبان سهام خود را از 400 میلیارد تومان به 800 میلیارد تومان افزایش دهد و این بانک اعلام کرده است که این افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی صورت می گیرد .
 بانکداری ایرانی ـ  بانک ایران زمین جزییات افزایش سرمایه خود را با انتشار اطلاعیه‌ای در سامانه کدال رسما اعلام کرد.

بر اساس اطلاعیه شفاف سازی منتشر شده از سوی این بانک در سامانه کدال، پیشنهاد هیات مدیره بانک ایران زمین درباره افزایش سرمایه جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شد و بزودی اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور اطلاع رسانی می شود.

بر مبنای اطلاعات منتشر شده وزمين(زمين) در نظر دارد سرمایه صاحبان سهام خود را از 400 میلیارد تومان به 800 میلیارد تومان افزایش دهد و این بانک اعلام کرده است که این افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی صورت می گیرد .

در بخشی دیگر از این شفاف سازی آمده است:  هدف از این اقدام بهبود نسبت کفايت سرمايه ، دستيابي به نسبت داراييهاي ثابت به حقوق صاحبان سهام مورد تاييد بانک مرکزي، اصلاح ساختار مالي بانک و خروج از شمول ماده 141 اصلاحيه قانون تجارت که در تاریخ 1397/11/27 به تصویب هیئت مدیره رسیده است.

لازم به ذکر است، طبق روال قانونی، عملیاتی شدن این افزایش سرمایه منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است. 






نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: