کد خبر: ۱۵۱۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۶ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - 22 January 2019
نرخ سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با وجود تعدیل در معاملات امروز (سه شنبه) بازار تهران، بهای آن در کانال چهار میلیون تومانی قرار دارد و به ارزش چهار میلیون و 140 هزار تومان عرضه می شود.
بانکداری ایرانی - نرخ سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با وجود تعدیل در معاملات امروز (سه شنبه) بازار تهران، بهای آن در کانال چهار میلیون تومانی قرار دارد و به ارزش چهار میلیون و 140 هزار تومان عرضه می شود.

به گزارش ایرنا، بازار طلای تهران امروز نیز تحت تاثیر بهای جهانی این فلز گرانبها بود و سبب شد برخی مسکوکات افزایش قیمت را تجربه کنند و شماری دیگر با تعدیل نرخ ها روبرو شوند.
امروز بنابر اعلام شبکه خبری بلومبرگ، بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به یکهزار و 284 دلار و 69 سنت رسید، که علت اصلی آن را می توان در بهبود روند مذاکرات تجاری پکن و واشنگتن از سویی و نیز منتفی شدن احتمال افزایش نرخ بهره در آمریکا در دو هفته آینده که نشست فدرال رزرو برگزار می شود، جست و جو کرد.

امروز در بازار تهران، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم چهار میلیون تومان فروخته شد که نسبت به دیروز افزایش داشت و وارد کانال جدید قیمتی شد؛ هر نیم سکه نیز 2 میلیون و 150 هزار تومان فروخته شد که نسبت به پایان معاملات دیروز کاهش نشان می دهد.
معامله گران امروز هر ربع سکه را یک میلیون و 130 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی را 710 هزار تومان عرضه کردند که نشان می دهد بهای ربع سکه تغییری نداشته و سکه گرمی رشد کرده است.

همچنین در بازار ارز، صرافی های مجاز قیمت فروش هر اسکناس یورو و دلار آمریکا را نسبت به دیروز تغییر ندادند؛ هر یورو 13 هزار و 300 تومان و هر دلار آمریکا 11 هزار و 650 هزار تومان به خریداران عرضه شد.

دیروز در سامانه سنا هر یورو 13 هزار و 398 تومان و هر دلار آمریکا 11 هزار و 645 تومان به طور میانگین فروخته شده و در سامانه نیما بهای حواله یورو به 9 هزار و 489 تومان و حواله دلار به هشت هزار و سه تومان رسید.

نرخ ها در سامانه سنا بیانگر معاملات انجام شده توسط بانک ها و صرافی‌های مجاز کل کشور است و در سامانه نیما حواله های ارزی مبادله می شود.
برچسب ها: سکه ، قیمت دلار ، ارز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: