کد خبر: ۱۵۱۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۳۰ دی ۱۳۹۷ - 20 January 2019
اولین نمایشگاه آنلاین کار برای فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها در قالب نرم‌افزاری آغاز به کار کرد.

 بانکداری ایرانی - اولین نمایشگاه آنلاین کار برای فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها در قالب نرم‌افزاری آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا، در نمایشگاه آنلاین کار که در اپلیکیشن "تلنت کوچ" از سوی یکی از شرکت‌های فناور ارائه شده است، فرصت‌های شغلی مناسب برای دانشجویان، افراد بدون سابقه کار و تازه فارغ التحصیلان معرفی شده است. متقاضیان می‌توانند با ثبت نام رایگان در این اپلیکیشن و شرکت در نمایشگاه کار آنلاین، برای فرصت‌های شغلی که از طرف شرکت‌های معتبر و شناخته شده‌ای ارائه شده است، اقدام کنند.

افرادی که رزومه‌شان تایید می‌شود، برای مصاحبه دعوت می‌شوند گه در جلسه مصاحبه فرد به مدت ۱۵ دقیقه برای مصاحبه ویدیویی آنلاین با شرکت مورد نظر حاضر می‌شوند. امکان حضور در چندین مصاحبه در یک روز در این نرم‌افزار نیز فراهم شده است.

از سوی دیگر، شرکت‌ها نیز می‌توانند با هزینه کمتر نسبت به سایر نمایشگاه‌های کار، در این اپلیکیشن غرفه‌هایی مجازی برای خود تهیه کنند و ضمن معرفی برند خود به کارجویان، در حین مصاحبه آنها را ارزیابی کنند.

سالانه یک میلیون نفر از دانشگاه فارغ‌التحصیل می‌شوند که بسیاری از آنها برای اشتغال با مشکل مواجه هستند. این نرم‌افزار با هدف توانمندسازی دانشجویان حین تحصیل، در نظر دارد تا آنها را به کمک فرصت‌های کارآموزی، تور شرکت‌ها و جلسات گپ و گفت با مدیران، با فضای کار و انواع مشاغل آشنا کند تا این افراد پس از فارغ التحصیلی آماده جذب باشند و با سهولت بیشتری وارد باز کار شوند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: