کد خبر: ۱۴۹۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۷ - ۰۷ دی ۱۳۹۷ - 28 December 2018
سرپرست دفتر توسعه اشتغال وزارت تعاون از ابلاغ ۱۴۰۰ میلیارد تومان منابع اشتغال پایدار روستایی به صندوق توسعه ملی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، سرپرست دفتر توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ابلاغ ۱۴۰۰ میلیارد تومان منابع اشتغال پایدار روستایی به صندوق توسعه ملی خبر داد و گفت: این منابع اوایل هفته آینده به استان‌ها واریز می‌شود.

علاءالدین ازوجی افزود: این منابع در مرحله انعقاد قرارداد است که علاوه بر صندوق کارآفرینی امید، به سه بانک عامل کشاورزی، توسعه تعاون و پست بانک واریز خواهد شد.

وی اضافه کرد: منابع اشتغال پایدار روستایی و عشایری قبلا ۱۲ هزار میلیارد تومان بود که با توجه به تحولات ارزی به ۱۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تبدیل شد و در اختیار استان‌ها قرار خواهد گرفت.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: منابع جدیدی در فعالیت های سطح استان افزوده خواهد شد یعنی علاوه بر ۱۲ هزار میلیارد و تومان، سه هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان برای نهادهای حمایتی در نظر گرفته شده و به استان ها ابلاغ خواهد شد.

وی گفت: براساس بررسی که در سطح ۳۱ استان کشور انجام داده ایم، برخی استان‌ها از بعد بررسی و کیفی طرح های اشتغال پایدار روستایی و عشایری نسبت به سایر استان ها بهتر عمل کرده‌اند.

سرپرست دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: قواعد اشتغال پایدار روستایی و عشایری به گونه ای تنظیم شده که حداقل در سال های آینده اشتغالی که ایجاد خواهد شد پایدار خواهد بود و برای کشور به ویژه استان‌های محروم مثمرثمر خواهد بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: