کد خبر: ۱۴۸۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - 12 December 2018
حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین به‌منظور تبیین استراتژی‌ها و سیاست‌های اتخاذ شده در سطوح عالی مدیریت، دریافت پیشنهادها و نقطه نظرات مسئولان به‌صورت مستقیم و بی‌واسطه، آشنایی بیشتر با همکاران و همچنین بررسی روند انجام امور در شعب، روز چهارشنبه 14 آذرماه از چهار شعبه میر، مطهری، نظر غربی و سیتی‌سنتر شهر اصفهان بازدید به عمل آورد.
حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین به‌منظور تبیین استراتژی‌ها و سیاست‌های اتخاذ شده در سطوح عالی مدیریت، دریافت پیشنهادها و نقطه نظرات مسئولان به‌صورت مستقیم و بی‌واسطه، آشنایی بیشتر با همکاران و همچنین بررسی روند انجام امور در شعب، روز چهارشنبه 14 آذرماه از چهار شعبه میر، مطهری، نظر غربی و سیتی‌سنتر شهر اصفهان بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، تهرانفر که در این بازدید عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی، کریمی معاون مدیرعامل در امور اجرایی و برزنونی مدیر امور شعب وی را همراهی می‌کردند، با مسئولان و کارکنان این شعب دیدار کرد و در جریان امور جاری آنها قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در این بازدید مدیرعامل و هیأت همراه، عملکرد این شعب را به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانت‌نامه‌ها، امور ارزی و سایر آمارهای مربوطه و همچنین وضعیت مکانی مورد بررسی قرار دادند.


مدیرعامل بانک کارآفرین در این بازدید، با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات متنوع و متناسب با خواست و انتظارات مشتریان در راستای مشتری‌مداری تصریح کرد: تعریف من از مشتری‌مداری این است که علاوه بر برقراری ارتباط مناسب با مشتریان، به گونه‌ای عمل کنیم که مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بهترین خدمات را دریافت کنند.

وی همچنین افزود: خوشبختانه بانک کارآفرین در زمره مشتری‌مدارترین بانک‌ها در سیستم بانکی است و امیدواریم با تلاش و همت کلیه کارکنان بانک، مشتری‌مداری بیش از گذشته در این بانک تحقق پیدا کند.


مدیر عامل بانک کارآفرین با اشاره به مشتریان ارزنده بانک در شهر اصفهان خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمامی همکاران تلاش می‌کنند بهترین و متنوع‌ترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشتریان ارائه دهند و به همین دلیل نیز مشتریان وفادار و ارزنده‌ای در این شعبه وجود دارند که امیدواریم بتوانیم رضایت آنان را همچون گذشته حفظ کنیم.

تهرانفر در بخش دیگری از سخنانش با تبیین وضعیت اقتصادی کشور به ویژه پس از تحریم‌های اخیر آمریکا خاطرنشان کرد: شرایط خاصی بر اقتصادی کشور و سیستم بانکی کشور حکمفرماست و باید تلاش کنیم از این دوره به سلامت عبور کنیم.


مدیرعامل بانک کارآفرین با تاکید بر اهمیت بازاریابی به ویژه در دوران تورم همراه با رکود حاکم بر اقتصاد کشور تصریح کرد: در مقطع حاضر تکنیک‌های خاصی برای بازاریابی و فروش محصولات و خدمات وجود دارد.

وی همچنین تصریح کرد: دوران بازاریابی به روش سنتی به سرآمده است و بازاریابی مدرن بر اساس هوشمندی و با توجه به خواسته‌ها و سلایق مشتریان انجام می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تحریم‌های اخیر آمریکا خاطرنشان کرد: بانک‌های کشور به دلیل اعمال تحریم‌های جدید و وضع مقررات تنبیهی از سوی آمریکا، در دوران سختی به سر می‌برند؛ اما با درایت و برنامه‌ریزی مناسب توسط مسئولان و همچنین مدیران سیستم بانکی، از این مرحله نیز عبور خواهیم کرد.

شعبه نظر غربی

وی همچنین تصریح کرد: با برنامه‌ریزی در خصوص جذب شرکت‌های دارویی و غذایی باید تلاش کنیم در بخش ارزی و بین‌المللی فعال تر از گذشته عمل کنیم.

تهرانفر در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اصل مشتری‌مداری در بانک کارآفرین خاطرنشان کرد: همکاران همچون گذشته تلاش کنند مشتری‌مداری را سرلوحه امور خود در بانک قرار دهند.

بر اساس این گزارش، منصور وحیدی رئیس شعبه میر، کارولین هوسپیان رئیس شعبه مطهری، راضیه فیض‌بخش رئیس شعبه نظر غربی و لادن کبیری سرپرست شعبه سیتی‌سنتر بانک کارآفرین، ضمن خوشامدگویی به مدیران ارشد بانک، پیشنهادها، دیدگاه‌ها و درخواست‌های خود را مطرح کردند و مدیرعامل و هیات همراه راهکارهای لازم را ارائه دادند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: