کد خبر: ۱۴۸۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۳ - ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - 08 December 2018
بانکداری ایرانی ـ مراسم امضاء تفاهم نامه میان بانک ملت و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد امروز در تهران برگزار شد.
بانکداری ایرانی ـ مراسم امضاء تفاهم نامه میان بانک ملت و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد امروز در تهران برگزار شد. 

به گزارش بانکداری ایرانی ، بر اساس این تفاهم نامه قرار است بانک ملت در مناطق آزاد کشور خدمات متمرکز خود را توسعه داده و ارتقاء سطح همكاری ‌های متقابل، افزایش مراودات بانكی و ارائه خدمات ويژه بانكی از جمله محورهای این همکاری دو جانبه است. 

مشاور رییس جمهور درباره این تفاهم نامه گفت: مناطق آزاد مقدمات، بستر مناسب، درخواست ها و اطلاعات لازم را فراهم می کنند و بانک ملت هم با توجه به حسن نیتی که دارد شرایط بانکداری و مالی لازم را برای تسهیل حوزه های تولید، صادرات و گردشگری که از مهمترین موضوعات در مناطق آزاد کشور است فراهم می کند.

مرتضی بانک اظهار داشت: این تفاهم نامه همکاری های مناطق آزاد با بانک ملت را گسترده تر می کند و باید با توجه به شرایط سخت کشور از ظرفیت های یکدیگر برای تکمیل فعالیت ها و پیشبرد برنامه ها استفاده کنیم.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد  ادامه داد: بانک ملت در دوره های سخت اقتصادی، توانسته فعالیت های مهمی انجام دهد. تخصص، توانمندی در حوزه IT و سلامتی بانک در سیستم ارز و منابع پیش بینی شده این بانک می توانند کمک موثری در حوزه فعالیت های بانکی در مناطق آزاد کشور باشد.

وی حضور بانک ها در مناطق آزاد کشور را یکی از راهبردی ترین و اصلی ترین الزامات توسعه اقتصادی در مناطق آزاد دانست و گفت: همکاری با بانک ملت که از موفق ترین بانک های کشور است موجب تقویت سیستم بانکداری در مناطق آزاد می شود.

مرتضی بانک درباره خدماتی که قرار است از سوی بانک ملت در مناطق آزاد ارائه می شود توضیح داد: عمده فعالیتی که این بانک به بخش های مختلف ارائه می دهد به صورت متمرکز با هدف و با توجه به نیازهای مناطق این سرویس ها و خدمات به مناطق آزاد ارائه می شود.

یادآور می شود مناطق آزاد در تابستان گذشته هم تفاهم نامه ای را با بانک قرض الحسنه مهر ایران امضاء کرده بود که قرار است در قالب آن، گردشگران مناطق آزاد تا 20 میلیون تومان از این بانک وام گرفته و از طریق پذیرنده های بانک مهر ایران در مناطق آزاد خرید کنند. 

مراسم امضاء تفاهم نامه میان دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و بانک ملت با حضور مرتضی بانک دبیر این شورا و محمد بیگدلی مدیرعامل بانک در تهران برگزار شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: