کد خبر: ۱۴۸۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - 04 December 2018
معاون توسعه زیرساخت شهر فرودگاهی امام خمینی با اشاره به آغاز طرح عملیات زمستانی شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: امسال با توجه به برنامه ریزی و اقدامات انجام شده مانند پارسال غافلگیر نخواهیم شد.
 بانکداری ایرانی - معاون توسعه زیرساخت شهر فرودگاهی امام خمینی با اشاره به آغاز طرح عملیات زمستانی شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: امسال با توجه به برنامه ریزی و اقدامات انجام شده مانند پارسال غافلگیر نخواهیم شد.

به گزارش تسنیم آذر موحدی در حاشیه آغاز مانور طرح زمستانی شهر فرودگاهی امام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بارش برف سال گذشته هم ما را در شهر فرودگاهی امام خمینی و هم سازمان راهداری غافلگیر کرد و چند روز فرودگاه بسته شد‌.

وی با بیان این که امسال دستورالعمل عملیات برف روبی تدوین شد ادامه داد: بر این اساس هم در بخش هوانوردی و هم در بخش غیرهوانوردی پیش بینی های لازم برای برف‌روبی صورت گرفته است در این راستا 85 دستگاه انواع ماشین آلات از جمله باب کت، بولدوزر، کامیون تیغه دار، انواع کامیونت سبک و سنگین نمک پاش به صورت مستمر و 15 دستگاه دیگر نیز به صورت مقطعی در ایرساید و لند ساند عملیات برف‌روبی از امروز تا 15 فروردین سال آینده اقدام خواهند کرد.

معاون توسعه زیرساخت شهر فرودگاهی امام در ادامه با اشاره به اینکه در لند ساید 170 کیلومتر راه مواصلاتی داریم افزود: در طرح زمستانی شهر فرودگاهی امام چهار ایستگاه استقرار ماشین آلات صورت گرفته که شامل ورودی تهران قم تهران ساوه میدان گمرک و کمربندی شمالی است.

موحدی یا یادآوری این که یک روز قبل از بارش دستگاه و ماشین آلات برف روبی به دستگاه های موجود اضافه خواهد شد، گفت: کارگروه عملیات زمستانی شهر فرودگاهی امام تشکیل شده که سازمان هواشناسی نیز یک نماینده در آن دارد. از یک روز قبل پیش بینی های روز بعد را به ما اعلام می کند حتی اگر این پیش‌بینی‌ها 50 درصد باشد ما به ماشین آلات و نیروهای این بخش آماده باش می‌دهیم.

وی با بیان اینکه حدود 1300 تن شن و ماسه برای لند سایت و بیان کرد: تا هفته آینده دو دستگاه سوله برای نگهداری ماشین آلات در ایرساید ایجاد خواهد شد.

وی همچنین تأکید کرد با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده امسال مانند سال گذشته به دلیل بارش برف غافلگیر نخواهیم شد.

وی از مذاکره با هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای استفاده از دو فروند هلیکوپتر در عملیات زمستانی برفی شهر فرودگاهی امام خبر داد و گفت یکی از این محل ها دپوی تاکسی و دیگری ارسال خواهد بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: