کد خبر: ۱۴۶۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - 10 November 2018
نیروهای ارتش سوریه با استناد به حملات صورت گرفته به مواضع ارتش سوریه از منطقه آتش بس در ادلب توسط گروه های رادیکال اقدام به بمباران ادلب کرده است.
بر اساس اطلاعات به دست آمده از منابع محلی، نیروهای ارتش سوریه با استناد به حملات صورت گرفته به مواضع ارتش سوریه از منطقه آتش بس در ادلب توسط گروه های رادیکال اقدام به بمباران ادلب کرده است.

نیروهای ارتش سوریه در اقدامی به بمباران مواضع گروه جیش العزه پرداخته و در حملاتی که به وسیله موشک های زمین به زمین به این گروه رادیکال صورت داده است 22 تن از شبه نظامیان وابسته به این گروه نظامی را از پای درآورده است.

بر اساس اطلاعات به دست آمده مواضع این گروه نظامی در منطقه عاری از سلاحی هدف قرار گرفته است که ترکیه در یک محدوده 15 الی 20 کیلومتری به عنوان حدفاصل نیروهای ارتش سوریه با گروه های معارض سوری به وجود آورده بود.
بر اساس توافقات به دست آمده گروه های رادیکال باید تا 15 اکتبر از منطقه عاری از سلاح خارج می شدند که اخبار متفاوتی از عدم خروج این نیروها از منطقه عاری از سلاح در ادلب خبر داده است.

لازم به ذکر است چند روز پیش ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در اظهاراتی عنوان کرده بود: علی رغم موفقیت های عملی در خصوص ایجاد منطقه عاری از سلاح در مرزهای تعیین شده در این توافقنامه؛ سخن گفتن از اتمام اقدامات هنوز زود است. گروه های تروریستی مانند النصره و سایر گروه های غیرقانونی حاضر در ادلب هر روز دست به توطئه هایی می زنند و این موضوع باعث ایجاد مانع پیش روی تاسیس منطقه عاری از سلاح می شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: