کد خبر: ۱۴۵۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - 31 October 2018
بانکداری ایرانی -بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده در سایت کدال، سود حاصل از پورتفوی سهام شرکت سهامی بیمه "ما" در مهرماه 97 بیش از 122 میلیارد ریال اعلام شد.
 بانکداری ایرانی -بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده در سایت کدال، سود حاصل از پورتفوی سهام شرکت سهامی بیمه "ما" در مهرماه 97 بیش از 122 میلیارد ریال اعلام شد. 

به گزارش بانکداری ایرانی ، شرکت سهامی بیمه "ما" با احتساب سود خالص محقق شده شش ماهه ابتدای سال که بالغ بر 320 میلیارد ریال بوده است ، ضمن پشت سر گذاشتن سود سال گذشته در مدت 7 ماه، به بالاترین سطح سودآوری خود از زمان آغاز فعالیت دست یافت.

گفتنی است میزان رشد سودآوری شرکت در شش ماهه ابتدای سال نسبت به دوره مشابه سال قبل بالغ بر 78 درصد بوده است که با احتساب درآمد مهرماه افزایش خواهد یافت.

بر اساس این گزارش ، بیمه ماه پرتفوی 7 ماهه منتهی به 30 مهر 97 را منتشر و اعلام کرده است که در این یک ماه بیش از 122  میلیارد و 616 میلیون ریال درآمد کسب کرده است . 

این پرتفوی که بر اساس دادوستد سهام در بازار سرمایه بوده بر روی شرکتهای معظم بورسی و صنایع تولیدی صورت گرفته است.

صنایعی چون فلزی، پتروشیمی ، بانکی ، پالایشی ، خودرویی ، مسکن ، دارویی و غیره صنایعی بود که برای مدیران سرمایه گذاری شرکت بیمه ما جالب  توجه بوده و توانستند طی یک ماه ای از این شرکت ها 122 میلیارد بازدهی بسازد.

5شرکت با بازدهی بالا  با نماد  "مبین"  با  مبلغ 21 میلیارد ریال ، "ومعادن" با رقم 19 میلیارد  ریال ، "کگل " با عدد 13 میلیارد ریال ، "کچاد" با سود 9 میلیارد ریال و در نهایت "زاگرس" سود  8میلیارد ریال ، درآمد یک ماهه شرکت بیمه ما را تشکیل می‌دهد. 

3 شرکتی که بیمه ما در مهر ماه به دلیل سرمایه‌ذاری بروی  سهام دچار زیان شد عبارت از شرکت وسعه خدمات دريايي وبندري سينا با نماد "حسينا" با مبلغ 2 میلیارد ریال ، سرمایه گذاری البرز با نماد "والبر" با رقم یک میلیارد ریال ، سرمایه گذاری مسکن پردیس با نماد "ثپردیس" با عدد 103 میلیون ریال بوده است . 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: