کد خبر: ۱۴۴۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - 09 October 2018
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی می گوید: ما باید به جمع کسانی که با تروریسم مخالف هستند و با آن مبارزه می کنند بپیوندیم تا سوتفاهمات رفع شود.
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی می گوید: ما باید به جمع کسانی که با تروریسم مخالف هستند و با آن مبارزه می کنند بپیوندیم تا سوتفاهمات رفع شود.

حجت الاسلام احمد مازنی؛ در گفتگو با  خانه ملت پس از تصویب FATF  در مجلس، با بیان اینکه قبول این کنوانسیون به نفع کشور است افزود:  در کنوانسیون هایی مهم تر از این از جمله NPT  و سازمان ملل متحد عضو هستیم و فکر نمی کنم عضویت در این کنوانسیون ها موجب نفوذ دشمن شود.

وی با بیان اینکه عملکرد ما باید با منطقی و با رعایت قانون باشد، افزود: هر کسی باید در جای خود وظیفه خود را انجام دهد، نیروهای مسلح، نظام اقتصادی کشور، بانک مرکزی و بانکداری کشور بر اساس وظیفه خودش عمل کند.

وی ادامه داد: نیروهای امنیتی مراقب مسائل امنیتی باشند و به جای اینکه هر یک،  دیگری را متهم کند و  به نوعی امر معروف و نهی از منکر کنند ، آیینه هم باشند  تا  کمک کنیم مسائل کشور در چارچوب منافع ملی و با روش کارشناسی و بر اساس قانون ساماندهی و اداره شود.

تصویب قانونCFT  را به  نفع ایران است

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصویب قانونCFT  را به  نفع ایران دانست و افزود: این لایحه مبارزه با تروریسم است و معتقدم اگر کشورهای دیگر این کنوانسیون را نداشتند ما باید این را ایجاد می کردیم و کشورهای دیگر را دعوت می کردیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما بیش از 17 هزار شهید ترور داریم و در عرصه بین المللی بیش از همه کشورها با داعش مبارزه کردیم، پس باید به جمع کسانی که با تروریسم مخالف هستند و با آن مبارزه می کنند بپیوندیم تا سوتفاهمات رفع شود.

فلسطین خط قرمز ماست

وی اظهار کرد: ما طبق قانون اساسی هرجا حقی باشد از آن دفاع می کنیم، فلسطین و دفاع از حقوق مظلومین خط قرمز ماست و ما بر اساس منافع ملی مان در چارچوب قانون اساسی به وظیفه مان عمل می کنیم و نگران نیستیم.
برچسب ها: قانونCFT
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: