کد خبر: ۱۴۳۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - 02 October 2018
بازار ارز از شب و روز گذشته دو رو داشته است، یک رو برای دلالان که با افزایش قیمت دلار و در پی آن بالا رفتن قیمت‌ها طمع آنان نیز سیر صعودی خود را طی می‌کرد و هر روز اوج بیشتری می‌گرفت و شرایط را آشفته‌تر، روی دیگر آن نیز در حال صعود بود، صعود نگرانی و اضطراب میان قشر متوسط و رو به پایین مردم که هر روز با بالا رفتن قیمت ارز امید آنان نسبت به شرایط کشور و شاید تامین حداقل‎های زندگی‌شان پایین‌تر می‌آمد.
به گزارش ایسنا-منطقه خراسان، روند اخبار ناامید کننده‌ای که از چند ماه گذشته از مقابل صرافی‌ها و خیابان امام خمینی مشهد به گوش می‌رسید از شب گذشته برعکس شد، اضطراب به دلالان برگشت و آرامش به مردم.

فروشنده بود و خریدار نبود، قیمت از حدود 17 هزار تومان به یکباره حدود 5 هزار تومان کاهش پیدا کرد و به قیمتی حدود 12 هزار تومان رسید.

بر اساس مشاهدات میدانی خبرنگار ایسنا در کوچه ثبت مشهد دلار امروز ابتدا با قیمت 13 هزارتومان معامله می‌شد اما در حال حاضر به حدود 12 تا 11 هزار تومان رسیده که احتمال افت قیمت نیز وجود دارد.

حجم معاملات از ساعت 8 صبح امروز ابتدا راکد اما از ساعت 11 به بعد به یکباره شدت بیشتری گرفت که پیش‌بینی می‌شود نرخ دلار تا قیمت 11 هزار تومان افت کند.

حدود ساعت 11.45 دقیقه با افزایش جمعیت، یگان‌های امداد وارد کوچه ثبت شدند و جمعیت را متفرق کردند اما ظاهرا تاکنون کسی دستگیر نشده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: