کد خبر: ۱۴۲۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - 18 September 2018
پلیس راه مازندران اعلام کرد : ترافیک جاده های مواصلاتی مازندران بخصوص محدود مبادی ورودی استان سنگین است .
سرهنگ قدمی با بیان اینکه احتمال می رود از بعداز ظهر امروز ترافیک جاده های مازندران سنگین تر شود , افزود :  هم اکنون ترافیک در محدود سه راهی چلاو در جاده هراز و پل زنگوله در جاده کندوان سنگین است .

وی با اشاره به اینکه محدودیت تردد از امروز سه شنبه تا تا یکشنبه هفته آینده در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود , ادامه داد ,  تردد انواع وسايل نقليه در جاده کندوان از ساعت 14 سه شنبه تا 2 بامداد چهارشنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع و این جاده از ساعت 17 همان روز تا 2 بامداد چهارشنبه از کرج به سمت مرزن آباد يكطرفه است .

همچنین تردد انواع وسايل نقليه ساعت 12 جمعه تا 2 بامداد شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و این جاده از ساعت 15 جمعه تا 2 بامداد شنبه از مرزن آباد به سمت کرج يكطرفه می شود .

تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 شنبه تا یک بامداد یکشنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و این جاده از ساعت 20 همان روز تا یک بامداد یکشنبه از مرزن آباد به سمت کرج يكطرفه است .

در جاده هراز هم تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 12 جمعه تا 2 بامداد شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع و این جاده از ساعت 14 همان روز تا 2 بامداد شنبه از آب اسک به سمت رودهن يكطرفه می شود.

همچنین تردد انواع وسايل نقليه در جاده هراز از ساعت 16 شنبه تا یک بامداد یکشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع و این جاده از ساعت 18 همان روز تا 2 بامداد یکشنبه از آب اسک به سمت رودهن يكطرفه است .

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع تريلر ، كاميون و كاميونت در محور کندوان همچنان ممنوع است گفت : تردد انواع تریلر نیز در جاده هراز ممنوع است .

به گفته سرهنگ قدمی تردد انواع كاميون و كاميونت به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا 24 سه شنبه و ساعت 6 تا 24 روزهای چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه و نیز 12 ظهر شنبه تا یک بامداد یکشنبه در جاده هراز ممنوع است.

همچنین تردد انواع تريلر به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني ساعت 8 تا 24 روز های چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه در جاده سوادکوه ممنوع است .

وی در ادامه با اشاره به ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و حرکت دستجات سینه زنی در برخی جاده های ارتباطی شهری مازندران از مسئولان هیاتها خواست هنگام حرکت در شب از نور و انتظامات دستجات استفاده نمایند.

سرهنگ قدمی همچنین به رانندگان توصیه کرد ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی, از حرکت در بین دستجات سینه زنی خودداری کنند و  حق تقدم با عبور دستجات است .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: