کد خبر: ۱۴۲۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - 11 September 2018
پلیس راه مازندران اعلام کرد : تردد كاميون و كاميونت به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 الي 24 چهارشنبه 21 شهریور از محور هراز ممنوع است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران, پلیس راه مازندران افزود :  تردد از محور هراز از ساعت 6 الی 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 22 و 23 شهریور و از ساعت 12 الی 24 روز شنبه مورخ 24 شهریور از محور هراز ممنوع است.

تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 روز جمعه تا  ساعت 2 بامداد شنبه 24 شهریور  از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع  است و با اعلام مأموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 جمعه  23 شهریور تا 2 بامداد روز شنبه  24 شهریور از مرزن آباد به سمت کرج بصورت يكطرفه می شود .

در  محور هراز نیز تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 16 جمعه تا یک بامداد شنبه 24 شهریور از رودهن به سمت آمل  ممنوع است و با اعلام مأموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 18 جمعه مورخ  تا یک بامداد  شنبه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء ) بصورت يكطرفه خواهد شد.
 
 تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور كرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است .

تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر  روز چهارشنبه 21 شهریور  الي ساعت 6 صبح  شنبه مورخ 24 شهریور از محورهاي كرج – چالوس ، هراز، فيروزكوه و محور تهران –  سمنان –  مشهد و بالعكس ممنوع است .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: